استانها » البرز
کد خبر : 728402
جمعه - 10 خرداد 1398 - 13:19

روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: روز قدس روزی است که باید ملت های مستضعف در مقابل مستکبرین اعلام وجود کنند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، محمد باقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در سخنرانی روز قدس در مصلی بزرگ کرج با بیان اینکه انقلاب را مدیون شهدا و امام شهدا هستیم، گفت: روز قدس روزی است که باید ملت های مستضعف در مقابل مستکبرین اعلام وجود کنند؛ اسلام این تکلیف را بر عهده ما گذاشته است که از مظلوم دفاع کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اگر یک نگاه کامل از رژیم غاصب که یک غده سرطانی و نامشروع است داشته باشیم به ریشه ای از جنگ جهانی اول خواهیم رسید که انگلستان در منطقه خاورمیانه قدرت پیدا کرد و اهداف سازمان دهی بلند مدت خود را اجرا کرد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: برنامه ریزی انگلیسی ها و ضعف کشورها و امت های اسلامی از همان زمان موجب شد تا فلسطین تحت ظلم و فشار باشد؛ در پایه گذاری رژیم صهیونستی انگلستان رهبری را به عهده داشت و ضعف امت اسلامی قدرت غرب را دو چندان کرد و نهال نامشروع رژیم صهیونیست شکل گرفت.

قالیباف در ادامه سخنان خود کشورهای سوریه، لبنان و عراق را از جمله کشورهای مهم برشمرد و اضافه کرد: رژیم صهیونیست این مناطق را شامات می خواند و تمام تلاش خود را برای استقرار در آن ها به کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سازمان ملل پس از جنگ های جهانی تشکیل شد، بیان کرد: سازمان ملل در بسیاری از موارد مورد قبول انقلاب اسلامی نیست و بسیاری از کشورهای اسلامی نیز این سازمان را قبول ندارند؛ ۳۰ کشور دنیا نیز امروز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به جنگ ۳۳ روزه لبنان اشاره کرد و گفت: در این جنگ تمام کشورهای عربی تلاش کردند تا نتیجه جنگ را به نفع خود رقم بزنند در نهایت شاید پیروزی لبنان و جبهه مقاومت بودیم.

قالیباف با بیان اینکه حزب الله لبنان برخواسته از فرهنگ اسلامی است، بیان کرد: مقاومت این جبهه افتخار آفرینی برای جبهه مقاومت را به دنبال داشت؛ نباید تصور کنیم به دلیل داشتن تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا پیروز خواهند شد چرا که آیات قرآن خبر از پیروزی جبهه مقاومت می دهد و امدادهای الهی همواره کمک حال این جبهه بوده است.

وی گفت: حزب الله در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاد و موجب سقوط آن شد و رژیم صهیونیستی در این درگیری حتی نتوانست یک متر از زمین حزب الله را تصرف کند؛ انقلاب اسلامی متعلق به همه افراد و مسلمانان است و اهل سنت نیز در مبارزه و تحقق انقلاب اسلامی نقش داشتند.

در حال تکمیل …