حج و زیارت و وقف » فرهنگ و هنر
کد خبر : 376182
یکشنبه - 14 مرداد 1397 - 18:45
رئیس بیمارستان هلال احمر در مکه:

روزانه به ۱۷۰۰ زائر در مکه مکرمه خدمات درمانی ارائه می‌شود

رئیس بیمارستان هلال احمر کشورمان در مکه مکرمه گفت: مطب‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان مخصوص حجاج کشورمان در مکه مکرمه روزانه به طور متوسط به یک هزار و۷۰۰ نفر خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌کنند.

روزانه به ۱۷۰۰ زائر در مکه مکرمه خدمات درمانی ارائه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، روستا رئیس بیمارستان هلال احمر کشورمان در مکه مکرمه با اشاره به روند درمان مراجعه‌کنندگان به ۶۰ مطب و ۵ درمانگاه سطح شهر مکه اظهار داشت: حجاج ابتدا به مطب‌ها و درمانگاه‌ها مراجعه کرده و تحت درمان قرار می‌گیرند و اگر به رسیدگی بیشتر نیاز باشد، بیمار با آمبولانس به بیمارستان هلال احمر انتقال داده شده و روند درمان در بیمارستان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه این بیمارستان شامل بخش‌های مختلفی است، افزود: در بیمارستان‌های مکه مکرمه تجهیزاتی از جمله اورژانس، بستری زنان و مردان، بخش CCU و تخصص‌های داخلی، قلب، جراحی، زنان، روان‌پزشکی ، چشم‌پزشکی، ارتوپدی، عفونی، نورولوژی، اعصاب و روان و دندانپزشکی وجود دارد.

روستا با اشاره به اینکه زائران می‌توانند در صورت نیاز و ارجاع متخصصان حاضر در درمانگاه‌ها برای دریافت خدمات درمانی تکمیلی از این مرکز استفاده کنند، خاطر نشان کرد: مطب‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان مخصوص حجاج کشورمان در مکه مکرمه روزانه به طور متوسط به هزار و۷۰۰ نفر خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌کنند.

به گزارش فارس، ۸۵ هزار و ۲۰۰ نفر از کشورمان امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند که اعزام زائران از ۲۷ تیرماه آغاز شده و تا ۲۴ مردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/