استانها » خبر تنظیمی » خبر دریافتی » قم
کد خبر : 350473
شنبه - 23 تیر 1397 - 10:19

روابط عمومی ها پل ارتباطی میان مردم و دولت هستند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی میان مردم و دولت هستند اظهار داشت: ‌اطلاع رسانی صحیح و به موقع از خدمات دولت می تواند موجب افزایش رضایتمندی مردم شود.

روابط عمومی ها پل ارتباطی میان مردم و دولت هستند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، هاشمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، طی سخنانی با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی میان مردم و دولت هستند اظهار داشت: ‌اطلاع رسانی صحیح و به موقع از خدمات دولت می تواند موجب افزایش رضایتمندی مردم شود.
وی با اشاره به ویژگی زائرپذیری استان قم، ارائه ی خدمات به شهروندان در کنار میزبانی شایسته از زائرین را نیازمند برنامه ریزی و تلاش مسئولان دانست و افزود: تکریم مردم در دستگاه های اجرایی بایستی بیش از پیش مورد توجه مدیران ادارات دولتی باشد.
سید محمدرضا هاشمی گفت: در بازدیدهای سرزده از ادارات دولتی بایستی روند ارائه ی خدمات به مردم بررسی و کاستی های موجود احصاء شود و پیگیری های لازم برای مرتفع شدن آنها صورت پذیرد.
معاون استاندار قم در ادامه با بیان اینکه تصویب منشور حقوق شهروندی یکی از اقدامات ارزشمند و ماندگار دولت تدبیر و امید بود بیان داشت: مردم بایستی نسبت به حقوق و تکالیف خود در برابر حاکمیت آشنا باشند و در این صورت است که سرمایه های اجتماعی نظام تقویت خواهدشد.
وی همچنین افزود آموزش کارکنان تبلیغات محیطی، تشویق، ملاقات عمومی، ارائه خدمات مناسب و شایسته، تکریم ارباب رجوع و… از مصادیق حقوق شهروندی می باشد. و با بیان اینکه تکریم، عزت، احترام، تواضع، فروتنی در مقابل مردم بعنوان سرمایه های اصلی نظام که نیاز به بودجه و اعتبار مالی ندارد و چیزی را از ما کم نخواهدکرد بلکه به عزت مدیران می افزاید.
شایان ذکر است این جلسه به منظور بازرسی و ارزیابی عملکرد سال ۹۶ و به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار گردید.