فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 399946
دوشنبه - 5 شهریور 1397 - 12:19

رندر ۳۶۰ درجه لو رفته از LG V40؛ ۵ دوربین و حاشیه‌های بسیار باریک

LG V40 پرچمدار بعدی LG احتمالا قرار است تا یک ماه دیگر یعنی در روزهای میانی ماه مهر معرفی شود. ال جی همیشه یک قابلیت منحصر به فرد را برای جذب خریدار در پرچمدارانش قرار داده است باید دید این پرچمدار چه قابلیتی خواهد داشت.

رندر ۳۶۰ درجه لو رفته از LG V40؛ ۵ دوربین و حاشیه‌های بسیار باریک

به گزارش پایگاه خبری ربیع،LG V40 پرچمدار بعدی LG احتمالا قرار است تا یک ماه دیگر یعنی در روزهای میانی ماه مهر معرفی شود. ال جی همیشه یک قابلیت منحصر به فرد را برای جذب خریدار در پرچمدارانش قرار داده است باید دید این پرچمدار چه قابلیتی خواهد داشت.

چند روز پیش رندرهایی از این گوشی منتشر شد اما امروز می‌توانیم به طور کامل این گوشی را مشاهده کنیم. ال جی V40 به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی مجهز است که درواقع ۰.۳ اینچ از LG V30 و LG V35 کوچک‌تر است.

افزایش ابعاد نمایشگر به افزایش ابعاد گوشی نیز منجر شده است. ابعد این گوشی قرار است تا معادل ۱۵۸.۸×۷۵.۸×۷.۸ میلیمتر باشد. بنابراین این پرچمدار کمی قطورتر و درازتر از LG V30 و V35 خواهد بود. اگر اینگونه باشد LG V40 سومین گوشی بزرگ این کمپانی خواهد بود.

اطلاعات سخت‌افزاری خاصی از این گوشی منتشر نشده است. ولی در تصاویر می‌توان جک هدفون و USB Type C را دید. همچنین این گوشی در پشت مجهز به ۳ دوربین و در جلو نیز دو دوربین خواهد داشت. این گوشی احتمالا به اسنپدراگون ۸۴۵ و اندروید ۹ مجهز خواهد شد.