تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 407475
شنبه - 10 شهریور 1397 - 10:51

رندر لو رفته از گوشی‌های iPhone XS و XS Plus چه چیزی را نشان می‌دهد؟

کمتر از دو هفته مانده به مراسم سالانه اپل در روز ۱۲ سپتامبر و رونمایی از نسل جدید محصولات خود، رندر دو گوشی  iPhone XS  و XS Plus لو رفته است.

رندر لو رفته از گوشی‌های iPhone XS و XS Plus چه چیزی را نشان می‌دهد؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع،کمتر از دو هفته مانده به مراسم سالانه اپل در روز ۱۲ سپتامبر و رونمایی از نسل جدید محصولات خود، رندر دو گوشی  iPhone XS  و XS Plus لو رفته است.

به نظر می‌رسد رندر لو رفته بخشی از مراسم رونمایی یا حتی یکی از تصاویر آماده شده برای قرار گیری بر روی وب سایت رسمی اپل باشد. با این حال متأسفانه به علت نورپردازی مصنوعی، جزئیات زیادی مشخص نیست. در هر صورت رندر لو رفته نشان می‌دهد یک بار دیگر شاهد طراحی بدون حاشیه خواهیم بود اما اتفاق جدید به‌کارگیری قاب ساخته شده از فولاد زد زنگ و همچنین اضافه شدن یک رنگ طلایی جدید است.

علی رغم در دست نبودن اطلاعات رسمی، قریب به یقین با این نسل از گوشی‌های آیفون شاهد نام گذاری iPhone XS خواهیم بود که احتمالاً مدل بزرگ‌تر پسوند Plus را یدک خواهد کشید. اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد مدل XS از نمایشگر ۵.۸ اینچی (مشابه iPhone X) بهره می‌برد اما مدل بزرگ‌تر دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی است. دست کم تا اینجای کار خبری از مدل معمولی با نمایشگر ۴.۷ اینچی (مشابه iPhone 8) نیست.
در عین حال انتظار می‌رود در کنار  iPhone XS و iPhone XS Plus برای اولین بار شاهد یک مدل مقرون به صرف‌تر با به‌کارگیری نمایشگر LCD باشیم، با این حال انتظار می‌رود اپل از طراحی بدون حاشیه پرچم‌داران خود در این مدل نیز بهره بگیرد.