استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 848836
یکشنبه - 14 مهر 1398 - 14:13

رفتار ایمن و ایمنی اولویت زندگی شهروندان باشد

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: از تمام شهروندان و زائرین این خواهش را داریم که رفتار ایمن و ایمنی را در اولویت زندگی در شهر قرار داده چراکه هرچقدر بتوانیم رعایت ایمنی و پیشگیری را داشته باشیم حادثه کمتری خواهیم داشت.

رفتار ایمن و ایمنی اولویت زندگی شهروندان باشد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سیدامیر سامع با بیان اینکه بحث خدمات ایمنی و آتش‌نشانی مجموعه‌ای از مباحث است که با آموزش و اطلاع‌رسانی شروع می‌شود، اظهار کرد: در رفتار شهروندان و ساخت و سازهای شهری این موارد مهم بوده و بعد از این مساله این است که باید تجهیزاتی داشته باشیم که با استفاده از نیروی انسانی آموزش دیده و مومن و فنی بتوانیم ایمنی شهر را حفظ کنیم.
معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: از تمام شهروندان و زائرین این خواهش را داریم که رفتار ایمن و ایمنی را در اولویت زندگی در شهر قرار داده؛ چراکه هر چقدر بتوانیم رعایت ایمنی و پیشگیری را داشته باشیم حادثه کمتری خواهیم داشت.
سامع به راه‌اندازی مرکز کام برای آموزش کودکان و دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان در این مرکز حضور یافته و آموزش‌ها در خصوص مباحث ایمنی و مدیریت بحران به آنها ارائه می‌شود.
وی گفت: در ایستگاه‌های آتش‌نشانی نیز به صورت ایستگاه‌ محور گروه‌های مختلف جامعه را مورد آموزش قرار می‌دهند تا بتوانیم با پیشگیری حد رخدادها و حوادث را در شهر به حداقل برسانیم و در نهایت شهر ایمن‌ترین داشته باشیم.