تازه های تکنولوژی » دوربین » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 224305
پنجشنبه - 19 بهمن 1396 - 14:01

رشد ۵۴ درصدی فروش ساعت های هوشمند اپل در سال ۲۰۱۷

به گزارش پایگاه خبری ربیع،رشد فروش اپل واچ در بازار ساعت های هوشمند ادامه دارد. اپل به تازگی گزارش مالی خود را منتشر کرده است که بر اساس آن نسل سوم ساعت های هوشمند اپل ۱۰۰ درصد فروش بیشتری نسبت به نسل گذشته خود داشته اند. اطلاعات جدید توسط منتشر شده موسسه Canalys به فروش مناسب ساعت های هوشمند […]

رشد ۵۴ درصدی فروش ساعت های هوشمند اپل در سال ۲۰۱۷

به گزارش پایگاه خبری ربیع،رشد فروش اپل واچ در بازار ساعت های هوشمند ادامه دارد. اپل به تازگی گزارش مالی خود را منتشر کرده است که بر اساس آن نسل سوم ساعت های هوشمند اپل ۱۰۰ درصد فروش بیشتری نسبت به نسل گذشته خود داشته اند. اطلاعات جدید توسط منتشر شده موسسه Canalys به فروش مناسب ساعت های هوشمند اپل در سال ۲۰۱۷ اشاره دارند.

بر اساس این اطلاعات، فروش اپل واچ در سال ۲۰۱۷ نسبت به سال گذشته خود رشدی ۵۴ درصدی را تجربه کرده است. اپل در سال ۲۰۱۷ موفق به فروش ۱۸ میلیون اپل واچ شده که نشان از رشد ۵۴ درصدیآن نسبت به سال ۲۰۱۶ دارد. نزدیک به نیمی از این فروش مربوط به اپل واچ سری سوم است. در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۹ میلیون اپل واچ ۳ فروخته شده است.

گجت های پوشیدنی اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان داده اند. در این بازه زمانی شاهد رشد ۳۲ درصدی فروش ساعت های هوشمند اپل نسبت به محدوده زمانی مشابه سال قبل بودیم (فروش ۳.۹ میلیون اپل واچ در سه ماهه سوم ۲۰۱۷).

ساعت های هوشمند اپل

فروش ۸ میلیون ساعت هوشمند در یک بازه سه ماهه آمار فوق العاده ای محسوب می شود که تا به امروز هیچ شرکت تولیدکننده گجت های پوشیدنی موفق به دستیابی به آن نشده است.

تحلیلگران بر این باورند که رشد بالای فروش اپل واچ مربوط به تقاضا برای نسخه سلولار اپل واچ ۳ است. این نسخه توسط تمامی اپراتورهای مخابراتی مطرح در کشورهای ایالات متحده آمریکا، ژاپن و استرالیا در فصل تعطیلات برای فروش در دسترس کاربران بوده است.

اپل در سه ماهه چهارم ۲۰۱۷ نزدیک به ۸ میلیون نسل سوم ساعت هوشمند خود را به فروش رسانده است که از این میزان، ۱.۶ میلیون آن مربوط به نسخه سلولار بوده است.