استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 589740
پنجشنبه - 6 دی 1397 - 14:31
فرمانده انتظامی استان قم:

رشد و ارتقاء سطح دانش پلیس و دانشگاه، اعتلای امنیت را رقم می زند

فرمانده انتظامی استان قم گفت: ما امروز شاهد رشد و ارتقاء سطح دانش پلیس و دانشگاه و اعتلای امنیت در استان می باشیم که فرماندهی انتظامی استان قم نیز این آمادگی را دارد تا وفق قوانین و مقررات همکاری های لازم را با دانشگاه پیام نور قم داشته باشد.

رشد و ارتقاء سطح دانش پلیس و دانشگاه، اعتلای امنیت را رقم می زند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سردار ” عبدالرضا آقاخانی” در نشست تعاملی فرماندهی انتظامی استان قم با روسا و معاونان پژوهشی دانشگاه پیام نور، اظهار داشت:  دامنه همکاری های علمی و پژوهشی فیمابین فرماندهی انتظامی استان قم و دانشگاه پیام نور روز به روز گسترده تر شده است واین مایه خرسندی است.

وی ادامه داد: ما امروز شاهد رشد و ارتقاء سطح دانش همکاران هر دو مجموعه و اعتلای امنیت در استان می باشیم و فرماندهی انتظامی استان قم این آمادگی را دارد  تا وفق قوانین و مقررات همکاری های لازم را با دانشگاه پیام نور قم داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان قم در مورد فضای مجازی و تهدیدات و آسیب های فضای مجازی بیان داشت: پلیس قم آمادگی دارد با حضور کارشناسان خود در دانشگاه چنانچه مشکلی باشد آن را برطرف کرده و پاسخگوی نیازهای علمی دانشجویان واساتید باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور قم  نیز در این از حسن همکاری و تعامل مجدانه دفتر تحقیقات کاربردی استان و دانشگاه پیام نور ابراز خرسندی کرد و گفت: همکاری و پویایی فیمابین از گذشته تا کنون بوده و همایش های مشترکی برگزار شده است، که در نظر داریم در آینده نیز همایشی مشترک را در راستای گسترش علم و فناوری برگزار کنیم.

دکتر ” محمد علی حسینی” ادامه داد: دانشگاه پیام نور با وجود ۱۰هزار دانشجو کمترین آسیب های اجتماعی ومشکلات را در سطح دانشگاه های استان دارا می باشد، ولی در بحث فضای مجازی که امروزه در سطح جامعه گسترش پیدا کرده است، امیدواریم با کمک پلیس فتا مشکلات فراروی دانشجویان برطرف شود.

رئیس دانشگاه پیام نور قم  افزود: دانشگاه پیام نور استان آمادگی دارد در اسرع وقت دفتری جهت گسترش و تعمیق همکاری های فیمابین در اختیار دفتر تحقیقات استان قرار دهد تا کارشناسان این دفتر با حضور در دانشگاه ضمن پاسخگویی به سوالات دانشجویان، در زمینه های علمی- پژوهشی همکاری های لازم را داشته باشند.