استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمنان » مریم اسماعیل نژاد
کد خبر : 523935
چهارشنبه - 23 آبان 1397 - 10:40
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان

رشد بالای پروانه بهره برداری صنعتی در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از رشد ۳۰درصدی صدور پروانه بھره برداری صنعتی در شش ماھه ابتدایی سالجاری خبرداد.

رشد بالای پروانه بهره برداری صنعتی در استان سمنان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از رشد ۳۰درصدی صدور پروانه بھره برداری صنعتی در شش ماھه ابتدایی سالجاری خبرداد.

بھروز اسودی با اعلام این خبر گفت: در شش ماھه ابتدایی سال جاری ، ۹۲ فقره پروانه بھره برداری در بخش صنعت استان صادرخ شده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۳۰درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در بخش صدور پروانه بھره برداری که در واقع می توان آن را ھمان سرمایه گذاری ھای تحقق یافته دانست، بیش از ۱۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در زمینه اشتغال ایجاد شده ، در شش ماھه سال ۹۷ برای یک ھزار و صد و هشتادوشش نفر فرصت شغلی جدید فراھم شده است که این رقم در مدت مشابه آن در سال گذشته حدود ۸۸۳ نفر بوده است که رشد این شاخص به ۳۴درصد می رسد.

بھروز اسودی با بیان اینکه در بخش صنعت استان شاھد رشد و شکوفایی قابل توجھی می باشیم اظھار داشت: محدودیت منابع آب و عدم امکان توسعه و یا سرمایه گذاری برخی از صنایع که در فرایند تولید به آب نیاز دارند از مھمترین موانع و مشکلات در بخش صنعت استان می باشد.