به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، نخستین دیدار مردمی مدیرکل تامین اجتماعی قم در شعب در سال ۹۸ در محل شعبه یک قم برگزار شد و ۳۵ نفر از بیمه شدگان و ۷ نفر از کارکنان با « علی اصغر دادخواه » به بحث و تبادل نظر نشستند.
در این دیدارها علاوه بر کارفرمایان و مستمری بگیران ، تعدادی از قالیبافان و رانندگان نیز به بیان مسائل و مشکلات بیمه ای پرداختند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم در حاشیه این دیدارها در گفت و گویی اظهار کرد: برقراری ارتباط ۲ سویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم از حقوق متقابل بین آنان و مورد تاکید دین مبین اسلام است.
علی اصغر دادخواه با بیان اینکه برقراری ارتباط چهره به چهره هنوز از موثرترین انواع ارتباطات به شمار می رود افزود: هدف از راه اندازی ملاقات مردمی در محل شعب تابعه ، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با خدمات رسانی در حوزه بیمه ای تامین اجتماعی در استان قم است.
وی افزود: دیدارهای مردمی اینجانب به صورت منظم و هر هفته دو روز برگزار می شود و متقاضیان می توانند با ثبت نام در سامانه اینترنتی در این دیدارها حضور یابند.
دادخواه گفت: سامانه فوق دارای یکپارچگی کامل با سایر سرویس های نوبت دهی بوده و امکان تهیه گزارشات هوشمند در بستر BI و همچنین اتصال با سامانه نظرسنجی و تحلیل متنیِ نظرات مراجعه کنندگان در آن فراهم شده است.
گفتنی است دیدارهای مردمی در شعب ۴ گانه تامین اجتماعی قم نیز هر دو ماه یکبار با اعلان قبلی در شعبه برگزار می شود.
رسیدگی به مسائل بیمه ای بیمه شدگان تامین اجتماعی استان قم
۴۲ نفر از بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران تامین اجتماعی قم با مدیرکل تامین اجتماعی استان دیدار کردند و به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند.