ورزشی
کد خبر : 1045663
یکشنبه - 8 مهر 1403 - 15:56

رزاق‌پور: این بار به جای تیر به تور می‌چسبانم

مدافع گل گهر سیرجان با حسرت بزرگی بابت برخورد ضربه دیدنی‌اش به تیرک دروازه هوادار تهران می‌گوید.

رزاق‌پور: این بار به جای تیر به تور می‌چسبانم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  “ورزش سه”، گل گهر سیرجان در شرایطی به تساوی مقابل هوادار تهران رضایت داد که یکی از موقعیت‌های طلایی تیم تارتار با برخورد ضربه دیدنی ابوالفضل رزاق‌پور به تیرک دروازه برگشت داده شد.

مدافع چپ گل گهر درباره نمایش تیمش مقابل هوادار تهران گفت: ما در این بازی هر کاری کردیم جز گلزنی و حسرت بزرگی برای همگی ما از دست دادن دو امتیاز بود. موقعیت‌های مناسبی داشتیم که در نهایت اما به نتیجه ننشست و به تساوی رسیدیم.

رزاق‌پور که در این بازی یک ضربه دیدنی به تیرک دروازه زد درباره آن گفت: یک حرکت تیمی فوق‌العاده بود و واقعا حسرت خوردم. ضربه خوبی زدم که تیرک مانع از گلزنی شد. هر چه بود اما گذشت و از بازی بعدی به دنبال برد خواهیم بود و باید این بازی را فراموش کنیم. خودم هم از بازی بعدی به جای تیرک تلاش می‌کنم تا توپ را به تور بچسبانم و به تیمم در مسیر کسب نتیجه کمک کنم.

مدافع چپ موفق گل گهر سیرجان درباره بازی این هفته تیمش مقابل خیبر خرم آباد گفت: با حریف قابل احترامی بازی داریم. مسلما بازی در خرم آباد و با جو هواداری این تیم سخت خواهد بود. با این حال ما تیم باانگیزه و البته باتجربه‌ای هستیم که در بازی‌هایی به سختی و با شرایط جوی مشابه هم نتایج خوبی گرفتیم و کسب پیروزی در این بازی هم دور از دسترس نیست.

رزاق‌پور درباره آینده تیمش در این فصل گفت: مسلما با آقای تارتار همیشه باید جاه‌طلبی داشت. شخصا همگی ما به دنبال اتفاقات خوبی هستیم. حضور در بالای جدول و انشاالله کسب رتبه مناسب و حضور در آسیا بزرگترین انگیزه همگی ماست که باید پله به پله و بازی به بازی برای آن پیش برویم. کار سختی با توجه به دیگر مدعیان پیش رو داریم اما از پتانسیل تیم‌مان باخبر هستیم و با حمایت کل مجموعه و همراهی هواداران آن را دنبال خواهیم کرد. شخصا هم برای حضور در تیم ملی می‌جنگم و می‌خواهم با نمایشی موفق در ترکیب گل گهر این اتفاق را برای خودم رقم بزنم. کادرفنی تیم ملی توجه خاصی به لیگ برتر و بازیکنان داخلی دارند و مطمئن هستم با تلاش بیشتر به این هدف خواهم رسید.