استانها » البرز
کد خبر : 645698
دوشنبه - 29 بهمن 1397 - 20:13
با هدف تبیین فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام شد

راه اندازی کتابخانه روستایی در سیاهکلاهان کرج

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اجرای طرح هر دهیاری یک کتابخانه خبر داد و گفت: راه اندازی کتابخانه روستایی سیاهکلاهان کرج در قالب این طرح محقق شد.

راه اندازی کتابخانه روستایی در سیاهکلاهان کرج

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، جعفری قهدریجانی معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اجرای اجرای طرح هر دهیاری یک کتابخانه خبر داد و گفت: راه اندازی کتابخانه روستایی سیاهکلاهان کرج در قالب این طرح محقق شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: تعامل سازنده ای میان بخشداری مرکزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه ها با محوریت « هر دهیاری یک کتابخانه» وجود دارد.

به گفته وی توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تبیین این فرهنگ و بسترسازی به منظور تقویت زیرساخت های کتاب خوانی در روستاها زمینه تعالی و پیشبرد فرهنگ جامعه در راستای پیشرفت سازنده و پیش برنده است.

 قهدریجانی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های لازم به منظور تجهیز کتابخانه های روستایی همچنین ساخت کتابخانه در تمامی روستاهای استان البرز از برنامه های فرهنگی برنامه ریزی شده با همت مسئولان فرهنگی است.

انتهای پیام/ت/۱۱۰۱