استانها » البرز
کد خبر : 839202
چهارشنبه - 3 مهر 1398 - 17:33

راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک های درمانی البرز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک های درمانی استان و در اولین مرحله در کلینیک ویژه دانشگاه به منظور کاهش اتلاف وقت و ایجاد نظم در نوبت دهی خبر داد.

راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک های درمانی البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سیامک جبارنیا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک های درمانی استان و در اولین مرحله در کلینیک ویژه دانشگاه واقع در میدان هفت تیر کر، به منظور تکریم مراجعین، خدمات رسانی بهینه به بیماران درمانگاه های تخصصی، کاهش اتلاف وقت و ایجاد نظم در نوبت دهی خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: متقاضیان می توانند با ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی در سایت دانشگاه علوم پزشکی البرز و یا با نصب اپلیکیشن شفاداک بر روی تلفن همراه خود در کوتاهترین زمان پزشک، نوع تخصص، تاریخ و ساعت مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در موعد مقرر به کلینیک مراجعه کنند.

جبارنیا اظهار کرد: بیماران برای دریافت نوبت در ساعات اولیه صبح مجبور به حضور در صف های طولانی بودند که با طراحی و اجرای این فرآیند، زمان کمتری جهت دریافت نوبت صرف می شود و می تواند رضایتمندی بیشتر شهروندان را به دنبال داشته باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مدیر کلینیک ویژه از تاریخ ششم مهر ماه، ۹۵ درصد نوبت ها به صورت الکترونیکی تعیین می شود و پنج درصد نیز به صورت حضوری و تلفنی خواهد بود.

انتهای پیام/د/۱۱۰۴/س/