راه اندازی میز خدمت الکترونیک در شرکت شهرکهای صنعتی تهران
با راهاندازی سامانه الکترونیک میز خدمت در شرکت شهرکهای صنعتی تهران، ارائه خدمات به صنعتگران و متقاضیان این استان بهصورت غیرحضوری و مجازی انجام میشود.
به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی تهران، هدف از راه اندازی سامانه اینترنتی خدمات الکترونیک، تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان و صاحبان صنایع در شهرکها و نواحی صنعتی، کاهش هزینههای آنان و جلوگیری از هدررفت هزینه و زمان است.
تمامی خدماتی که تا کنون در میز خدمت این شرکت بهصورت حضوری به ارباب رجوع ارائه میشد، در سامانه اینترنتی خدمات الکترونیکی متقاضیان عرضه خواهد شد. بنابراین از این پس نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان و سرمایه گذاران نیست.
سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در راستای تحقق اهداف سیاستهای دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع، سامانه خدمات الکترونیکی را به نشانی www.eservice.isipo.ir بر روی پایگاه اینترنتی خود قرار داده است. از این طریق صاحبان صنایع و متقاضیان میتوانند به منظور دریافت خدمت شهرکها و نواحی صنعتی استان تهران و برای انجام امور خود و تسهیل در کار به سامانه مذکور مراجعه کنند.
همچنین متقاضیان با ثبت نام در سامانه مذکور میتوانند خدماتی از جمله صدور مجوز حق بهره برداری از زمین، اعیانی و تأسیسات شهرکها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی، تحویل زمین، مجوزهای تغییرات قرارداد حق بهره برداری شهرکها و نواحی صنعتی غیردولتی، ساخت واحدها و تغییر کاربری و نیز ارائه خدمات عمومی، صدور مجوز ارائه تسهیلات، معرفی نامه بانک و ضمانت نامه، آموزش شاغلان، حمایت از پایان نامههای دانشجویی، اجرای طرحهای پژوهشی، صدور معرفی نامه جهت پذیرش در بورس کالا و فرابورس، حمایت از ارائه خدمات فنآورانه، انتقال قطعی سند مالکیت و بازرسی و رسیدگی به شکایات را بهصورت غیرحضوری و اینترنتی دریافت کنند.