راهیابی نمایش “افرا” به سى و هفتمین جشنواره بین المللى تئاتر فجر

نمایش “افرا” از سوی گروه انتخاب برگزیدگان جشنواره هاى استانى در بین ۱۴ نمایش برگزیده قرار گرفت.

راهیابی نمایش “افرا” به سى و هفتمین جشنواره بین المللى تئاتر فجر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، گروه انتخاب متشکل از سهراب سلیمى، افشین خورشید باخترى و محسن علیخانى، پس از تماشای اکثر آثار به صورت زنده و بازبینی برخی از آثاربه صورت فایل تصویری، ۶۳ نمایش برگزیده از سی و چهار جشنواره تئاتر استانی، ۱۴ اثر را براى حضور در این جشنواره برگزیدند.

آثار انتخاب شده از شهرهای بیجار، دورود، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، اهواز، رشت، قشم، ایلام، مشهد، بندردیر، شمیرانات و شیراز بوده که در این میان نمایش “افرا” به کارگردانی احسان جانمی با حمایت تالار هنر و اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اصفهان برگزیده شد.
همچنین هیئت انتخاب ۱۴ اثر شامل اسماعیل، آنتیگونه، اوسنه، خواجه عطا، خدمتکار، ده هزار و یک شب، خانه، زل زدن با دوربین شکاری به تاریخ، دوک، زندمان، فخرالزمان، گذشتن از گذشته‌ای که نمی‌گذرد، مرجن و همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری را هم برای حضور در بخش تئاتر فجر استانی انتخاب کردند.
 گفتنى است؛ سى و هفتمین جشنواره بین المللى تئاتر فجر با دبیرى نادر برهانى مرند از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند ماه برگزار خواهد شد.