استانها » البرز
کد خبر : 799963
جمعه - 25 مرداد 1398 - 16:20

راهیابی تیم‌های مازندران و البرز به فینال والیبال جوانان

پس از شش روز رقابت بین ۱۰ تیم برتر، تیم‌های مازندران و البرز به فینال مسابقات دسته یک قهرمانی والیبال جوانان ایران در شهرستان سراب راه یافتند.

راهیابی تیم‌های مازندران و البرز به فینال والیبال جوانان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ار کرج، در ششمین روز از رقابت های دسته یک قهرمانی والیبال جوانان کشور، در بازی اول تیم البرز با نتیجه ۳بر ۲ تیم آذربایجان غربی را شکست داد و تیم مازنداران ۳ بر صفر تیم تهران را مغلوب خود کرد بنا بر این بر اساس جدول بازی ها تیم‌های مازندران و البرز به فینال والیبال جوانان راه یافتند.

این مسابقات در دو گروه پنج تیمی برگزار شد و تا مرحله نیمه نهایی ۲۲ بازی در مجموع میان شرکت کنندگان انجام شده است و تیم های آذربایجان غربی و تهران امروز برای کسب رتبه های سوم و چهارم باهم مسابقه می دهند. همچنین تیم های اصفهان و لرستان نیز به مسابقات دسته دو سقوط کردند.

مسابقات دسته یک قهرمانی والیبال جوانان کشور در سراب باحضور ۱۰ تیم منتخب از استانهای البرز ، اصفهان ، مازندران ، تهران ، گلستان ، لرستان ، توابع تهران ،آذربایجان غربی ، خراسان رضوی و آذربایجانشرقی با حضور ۱۷۰ ورزشکار و مربی از شنبه هفته جاری، در سالن سه هزار نفری علامه امینی در حال برگزاری است .

انتهای پیام/ب/