تحلیل ها » تولیدی » خبر تنظیمی » خبر دریافتی » یادداشت میهمان
کد خبر : 362534
چهارشنبه - 3 مرداد 1397 - 16:15
نقشه نفوذ در کلام رهبری(۴)

راهبردهای کلان دشمن در نفوذ

آنچه ما امروز در مجموعه‌ رفتار دستگاه استکبار مشاهده میکنیم، همین است؛ هدف ایجاد اختلال در نظام محاسباتی و دستگاه محاسباتی من و شما است. در میدان های دیگر، استکبار نتوانسته است، کاری از او برنیامده است

راهبردهای کلان دشمن در نفوذ

به گزارش پایگاه خبری ربیع،

 ۱) در حوزه مسئولان و نخبگان: اختلال در دستگاه محاسبات
• آنچه ما امروز در مجموعه‌ رفتار دستگاه استکبار مشاهده میکنیم، همین است؛ هدف ایجاد اختلال در نظام محاسباتی و دستگاه محاسباتی من و شما است. در میدان های دیگر، استکبار نتوانسته است، کاری از او برنیامده است (۱).

۲) در حوزه مردم بخصوص جوانان: ایجاد خلل (دستکاری) در باورهای دینی و باورهای انقلابی
• یکی از راه های ورود و نفوذ -که حالا در مورد نفوذ هم یک کلمه ای عرض خواهم کرد؛ ما همینطور مدام درباره ی نفوذ دشمن تکرار می کنیم، تأکید می کنیم- ایجاد خلل در باورها است؛ باور انقلابی، باور دینی. در معرفت های انقلابی و دینی اختلال ایجاد می کنند؛ رخنه کردن در این ها است. و از همه ی طرق هم استفاده می کنند و آدم های گوناگونی هم دارند؛ استاد دانشگاه هم دارند، فعّال دانشجویی هم دارند، نخبه ی فکری و علمی هم دارند؛ همه جور آدمی برای ایجاد این رخنه ها هستند (۳).
• امروز یک فصل مهمّی از فعّالیّت دشمنان جمهوری اسلامی -که البتّه ما از آنها اطّلاع داریم و حواس ما هست که چه‌کار دارند می کنند- همین است که محاسبات مسئولین را تغییر بدهند و افکار مردم را دست‌کاری بکنند و این ها را در ذهن جوان های ما [جا بیندازند]؛ چه افکار انقلابی، چه افکار دینی، چه ایده‌هایی که مربوط به مصالح کشور است. آماج اصلی هم جوان ها هستند؛ در چنین وضعیّتی، جوان های کشور خیلی باید بیدار باشند. (۴).


۱) بیانات دردیدار مسئولان نظام ۱۳۹۳/۰۴/۱۶

۲)بیانات در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامى ۱۳۹۴/۰۶/۲۵

۳) بیانات در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنان ۱۳۹۴/۰۷/۱۵