استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 592817
یکشنبه - 9 دی 1397 - 15:23
جهت تسریع درخواست ها ونیازهای مشترکین؛

رابطین مردمی در ادارات تابعه مخابرات منطقه گلستان معرفی شدند

در راستای افزایش رضایت مندی مشترکین نماینده ای در مخابرات شهرستان ها جهت تسریع و پیشبرد درخواست های ثبت نام تلفن ثابت وadsl مشترکین تعیین شد.

رابطین مردمی در ادارات تابعه مخابرات منطقه گلستان معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در راستای افزایش رضایت مندی مشترکین نماینده ای در مخابرات شهرستان ها جهت تسریع و پیشبرد درخواست های ثبت نام تلفن ثابت وadsl مشترکین تعیین شد.

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با اعلام این خبر افزود: با اجرای این طرح هیچ مشترکی بعد از ثبت نام تلفن ثابت و adsl نباید پیگیر امورات مربوطه باشد بلکه نماینده وی در مخابرات با برقراری ارتباط روند وپیشرفت کار را اعلام می نماید.

وی افزود: طرح مورد نظر با هدف افزایش رضایت مندی مشترکین محترم از صبح امروز آغاز می شود و  نماینده مخابرات شهرستان ها موظف هستند روزانه لیست ثبت نامی های تلفن ثابت وadsl   به همراه مرحله انجام کار را گزارش نمایند.

مهندس شهمرادی خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن این طرح هیچ دایری با تأخیر انجام نخواهد شد و رابطین مردمی با تحویل سرویس به مشترک از حسن اعتماد و انتخاب مخابرات تشکر خواهند نمود.

وی با اهمیت ترین کار در زمینه رضایت مشتری را پیگیری مطالبات بیان نمود و گفت: این حق مردم است که در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات را بی واسطه دریافت نمایند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان تصریح کرد: در پایان هر ماه عملکرد نماینده شهرستان ها با شاخص هایی از قبیل سرعت دایری، عدم تماس و پیگیری مشترک جهت برقراری ارتباط و….. مورد ارزیابی قرار می گیرد.