استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 855200
یکشنبه - 21 مهر 1398 - 14:41

رئیس جدید حراست منطقه شمال معرفی شد

در آئینی با حضور رئیس حراست شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، معاون اقتصادی سازمان حراست استان مازندران و مدیر، مسئولان و کارکنان منطقه شمال، رئیس جدید حراست این منطقه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در آئینی با حضور رئیس حراست شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، معاون اقتصادی سازمان حراست استان مازندران و مدیر، مسئولان و کارکنان منطقه شمال، رئیس جدید حراست این منطقه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال، یوسف میاح در آئین تکریم و گرامیداشت روسای سابق و جدید حراست منطقه شمال با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، نبرد حق علیه باطل و پیروزی نهایی برابر ارتش بعثی را نتیجه وحدت و پشتیبانی از ولایت و نظام دانست و گفت: در سالهای دفاع مقدس جانانه جنگیدیم و این دانشگاه عظیم جنگ چند نسل طلایی این کشور را غنی کرد.

میاح با تحلیل تاریخچه دشمنی‌های دولت‌های غربی علیه مردم ایران و نظام اسلامی و هراس آنان از جنگ نظامی با فرزندان دلیر ایران اسلامی، تنوع روشهای آنان برای ضربه زدن به کشور را مورد اشاره قرار داد و یکی از این روش‌ها را جاسوسی تلفنی به عنوان ابزار جنگ اطلاعاتی دانست.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است افرادی با معرفی خود تحت عنوان‌های جعلی از طریق تلفن یا به صورت حضوری سعی در جمع آوری اطلاعات سازمانی و شخصی دیگران کنند و با دریافت اطلاعات، دسته بندی و ارسال برای بیگانگان به اهداف ضدایرانی خود برسند.

رئیس حراست شرکت برگزاری تورهای جاسوسی توسط عوامل دشمن در سفرهای خارجی برای مردم به ویژه افراد مطلع را هشدارآمیز توصیف کرد و خواستار توجه همه کارکنان به روشهای متنوع تخلیه اطلاعاتی شد.

 در این مراسم از زحمات ناصر احمدی رئیس سابق حراست منطقه شمال قدردانی شد و امین الله صیدانلو در حالی به جای وی معرفی شد که با ۱۵ سال سابقه در شرکت‌های نفتی، ریاست حراست شرکت پخش منطقه ساری را در کارنامه خود دارد.