فولادشهر
کد خبر : 164832
یکشنبه - 5 آذر 1396 - 10:02

ذوب‌آهن اصفهان گواهینامه بالاترین سطح کیفیت و استاندارد تولید میلگرد را کسب نمود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین فولادساز ایرانی و یکی از معدود فولادسازان منطقه موفق به دریافت گواهینامه شرکت انگلیسی معتبر UK CARES برای مطابقت محصول میلگردهایBS 4449:2005 Grade B500Bو نیز گواهی سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱  ورژن ۲۰۰۸ در حوزه تولید شمش و میلگرد گردید. صادقی مدیرعامل ذوب […]

ذوب‌آهن اصفهان گواهینامه بالاترین سطح کیفیت و استاندارد تولید میلگرد را کسب نمود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین فولادساز ایرانی و یکی از معدود فولادسازان منطقه موفق به دریافت گواهینامه شرکت انگلیسی معتبر UK CARES برای مطابقت محصول میلگردهایBS 4449:2005 Grade B500Bو نیز گواهی سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱  ورژن ۲۰۰۸ در حوزه تولید شمش و میلگرد گردید.

صادقی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ضمن بیان مطلب فوق، این گواهینامه را نشان دهنده بالاترین سطح کیفیت و استاندارد در تولید میلگرد و شمش دانست وگفت : دریافت گواهینامه UK CARES امکان صادرات میلگرد ذوب آهن اصفهان به کشور انگلستان وسایر کشورهای بریتانیا را فراهم می کند . ضمن اینکه صادرات محصولات فولادی به بسیاری کشورهای حوزه خلیج فارس نیز مستلزم داشتن این گواهینامه معتبر است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، دریافت این گواهینامه را عامل توسعه صادرات محصولات این شرکت دانست و افزود : این موفقیت نشانگر این است که ذوب آهن اصفهان می تواند محصولات خود را با بالاترین استاندارد به کشورهای مختلف دنیا صادر کند

وی با بیان اینکه هم اکنون محصولات این شرکت به ۱۵ کشور در ۴ قاره دنیا صادر می شود تصریح کرد : هدف ما ، امسال گذر از یک میلیون تن صادرات است و صادرات ذوب آهن از ابتدای امسال نسبت به سال گذشته ۸۵ درصد رشد داشته که پیشتاز در بین واحدهای فولادی کشور می باشد .

صادقی ،‌ توسعه صادرات ذوب آهن را حاصل  برنامه ریزی و سرمایه گذاری روی توسعه محصول و تبدیل آن به یک برند جهانی دانست و افزود : در این شرایط و با کسب این موفقیت ها ،‌انتظار از دولت این است که از واردات و تولید محصولات فولادی بی کیفیت که مشکلات بسیاری در کشور ایجاد می کند جلوگیری کند و همچنین برای حل مشکلات مالی ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور چاره اندیشی جدی صورت گیرد .

شیرین پرور مدیر کیفیت ذوب آهن اصفهان نیز این شرکت را پیشرو در توجه به کیفیت دانست و گفت : ذوب آهن هیچ گاه کیفیت را فدای منافع اقتصادی نکرده است و اولویت این شرکت توجه به حفظ وافزایش کیفیت محصولات است تا حقوق مصرف کننده رعایت شود.

انتهای خبر/قریشوندی ابراک