استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 631333
یکشنبه - 14 بهمن 1397 - 15:32

دیدار مردمی مدیر شهرداری منطقه پنج به مناسبت یوم الله دهه مبارک فجر

نشست پرسش و پاسخ مردم با مسولین در مسجد امام حسین(ع) جمکران برگزار شد.

دیدار مردمی مدیر شهرداری منطقه پنج به مناسبت یوم الله دهه مبارک فجر

به گزارش پایگاه خبری ربیع،دیدار اهالی منطقه جمکران با رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر و مدیر شهرداری منطقه پنج جهت بررسی مسائل و مشکلات مردم به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار گردید.

این دیدار به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور  مالکی نژاد رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر و اقبالیان مدیر شهرداری منطقه پنج و سایر مسولین شهرداری منطقه پنج در مسجد امام حسین ع برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مالکی نژاد ضمن تقدیر از عملکرد منطقه پنج افزود: چهل سالگی در ادبیات ما نشان دهنده رشد ، بالندگی و کمال عقل است و برنامه ریزی دشمنان نظام اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در جهت دیده نشدن این رشد و بالندگی ناکام مانده است، پاسداشت خون شهدا، حفظ و ادامه آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا یک تکلیف همگانی است.

در ادامه علیرضا اقبالیان مدیر شهرداری منطقه۵ گفت: توفیق خدمت به خلق خدا نعمتی است بزرگ که برای ما خادمین شهر قم فراهم شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که به پشتوانه مردم، با همدلی، همکاری و تعامل مردم بتوانیم مشکلات منطقه جمکران را مرتفع و تسهیل کنیم و در این راستا تمامی تلاش خود را انجام می دهیم تا معضلات به خوبی انجام شود.

اقبالیان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اهالی و کسبه منطقه جمکران و حضور گرم ایشان که در جهت  طرح و پیگیری مشکلات منطقه در مسجد حضور پیدا کردند،سپاسگزاری نمود.

پس از اتمام مراسم تعدادی از شهروندان مشکلات خود را در میان گذاشتند و  مالکی نژاد رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر و  اقبالیان مدیر شهرداری منطقه پنج پاسخگوی پرسش های مردم بودند و نیز به برنامه های خود جهت توسعه منطقه و پیشبرد اهداف در نظر گرفته شده در این منطقه اشاره نموده و اهتمام خود را جهت حل مشکلات این منطقه اعلام نمودند.