تولیدی » خبر دریافتی » شاهین شهر » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 510821
دوشنبه - 14 آبان 1397 - 13:08

دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، برخی از معاونان و مدیران شهرداری شاهین شهر با فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار کردند.

دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، برخی از معاونان و مدیران شهرداری شاهین شهر با فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار کردند.

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در این دیدار خدمات و تلاش های نیروهای جان بر کف انتظامی را زمینه ساز استقرار امنیت، آرامش و ثبات در شهر دانست و از نیروی انتظامی به عنوان یار و یاور مدیریت شهری در اداره مطلوب شهر یاد نمود.

وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی به عهده دارد.

سرهنگ حسین بساطی فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این دیدار ضمن عرض خوش آمدگویی به حاضران در دیدار گفت: ایجاد امنیت برای شهروندان ارجمند ، یکی از اصلی‌ترین اهداف مجموعه نیروی انتظامی است زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد.

شایان ذکر است در این دیدار علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر ، اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و سایر حاضران از تلاش ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی شاهین شهر در تأمین امنیت و نظم اجتماعی تشکر کرده و برای نیروهای خدوم نیروی انتظامی آرزوی موفقیت نمودند.