به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با آیت الله نمازی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز شهرستان کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با آیت الله نمازی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز شهرستان کاشان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با آیت الله نمازی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز شهرستان کاشان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل سعید ضابطی با آیت الله نمازی، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز شهرستان کاشان، دکتر مرتضایی معاون استاندار و فرماندار کاشان و سردار غیب پرور رئیس ستاد سربازان مبارز رهبری، در محل دفتر ستاد برگزاری نمازجمعه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این دیدار به منظور ارائه اثر و توضیحاتی پیرامون این اثر هنری و ارزشی تمثال سردار سپهبد شهید حاج قام سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس با موضوع ایثار و شهادت انجام شد.

آیت الله نمازی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز شهرستان کاشان، این نوع آثار هنری را جزء کارها و اقدامات بی نظیر و ارزشمند دانست و ضمن دعای خیر و آرزوی موفقیت برای هنرمند جوان خالق این اثر ارزشی، خواستار تلاش بیشتر هنرمندان در زمینه های ارزشی و اسلامی شدند.

سردار غیب پرور رئیس ستاد سربازان مبارز رهبری، ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت برای خالق این اثر ارزشی و تحسین ایشان برای این حرکت فرهنگی، چنین آثاری را به عنوان نمونه کامل یک اثر هنری، منحصر بفرد و فاخر دانست.

خاطرنشان می شود در پایان این دیدار، تصویری از این اثر به رسم یادبود به حاضرین در جلسه اهداشد.