استانها » اصفهان » تولیدی » گزارش-مصاحبه
کد خبر : 241665
پنجشنبه - 10 اسفند 1396 - 13:15

دو شهید گمنام درپالایشگاه اصفهان آرام گرفتند

به گزارش پایگاه خبری ربیع،صبح امروز ۹ اسفندماه با حضور مدیران و کارکنان پالایشگاه اصفهان پیکر پاک دوتن از شهدای گمنام  از بلوار پالایشگاه اصفهان تا یادمان شهدای این مجموعه تشییع و به خاک سپرده شد. رئیس روابط عمومی پالایشگاه اصفهان در این باره گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام که در عملیات‌های رمضان و […]

دو شهید گمنام درپالایشگاه اصفهان آرام گرفتند

به گزارش پایگاه خبری ربیع،صبح امروز ۹ اسفندماه با حضور مدیران و کارکنان پالایشگاه اصفهان پیکر پاک دوتن از شهدای گمنام  از بلوار پالایشگاه اصفهان تا یادمان شهدای این مجموعه تشییع و به خاک سپرده شد.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه اصفهان در این باره گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام که در عملیات‌های رمضان و تک دشمن بعثی در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده بودند، در ۸ اسفندماه در شهرک شهید منتظری اصفهان تشییع شد.

  محمدصادق حاجیان افزود:یکی از این دو شهدا ۲۷ساله است و در منطقه شرق بصره عملیات رمضان و دیگری ۲۲ساله است و در عملیات تک دشمن در منطقه فاو به شهادت رسید.

حاجیان ابراز داشت: این شهدا در کنار ۱۵ شهید دوران دفاع مقدس پالایشگاه اصفهان و در کنار یادمانی که رژیم بعث صدام در سال ۶۶ آن را بمباران هوایی کرده بود آرام خواهند گرفت.

وی یادآور شد: پالایشگاه اصفهان، درخواست میزبانی از شهدای گمنام را سه سال پیش به اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان داده بود، این درخواست پس از بازدید یک ماه پیش محمد باقرزاده، مسؤول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از این پالایشگاه مورد تأیید قرار گرفت.

خانواده های کارکنان پالایشگاه در شهرک شهید محمد منتظری ، با حضور در مراسم شبی با شهدا پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را تشییع کردند.