فرهنگ و هنر » میراث فرهنگی و گردشگری
کد خبر : 458761
سه شنبه - 10 مهر 1397 - 22:20

دوچرخه سواری از کوهستان تا کویر

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر گفت: تور دوچرخه سواری کوهستان تا کویر با حضور ۴۰ دوچرخه سوار آغاز شد.

دوچرخه سواری از کوهستان تا کویر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، «محمدتقی اعرابی» در حاشبه برگزاری این تور گفت: ۴۰ دوچرخه سوار از شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر در دو سطح حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای در این تور حضور دارند.

وی با بیان اینکه اجرای این تور از عمارت ملاده مهدیشهر آغاز شده است، افزود: دوچرخه سواران مسیر روستای کولیم تا پرور، شهمیرزاد و سمنان را در این تور یکروزه رکاب می زنند و عصر امروز این برنامه در روستای دلازیان سمنان به پایان می‌رسد.

اعرابی گفت: این تور به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، افزایش شادابی و نشاط در مردم، برگزاری یک رویداد گردشگری، معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان مهدیشهر و سمنان و تبیین تفاوت‌های اقلیمی با مسافت کم در حد فاصل کوهستان و کویر به عنوان یک جاذبه گردشگری برگزار شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر  با اشاره به اینکه این تور می‌تواند نشان‌گر تفاوت‌های اقلیمی استان سمنان حتی در مسافت هایی با فاصله کم باشد، افزود: در طول مسیر نیز آثار تاریخی و مناطق گردشگری معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/