سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 649905
شنبه - 4 اسفند 1397 - 10:57

دومین فیلم «یک مکان آرام» را می‌سازد

«جان کراسینسکی» سری دوم فیلم ژانر وحشت «یک مکان آرام» را کارگردانی می‌کند.

دومین فیلم «یک مکان آرام» را می‌سازد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس به نقل از وِرایِتی، «جان کراسینسکی» سری دوم فیلم ژانر وحشت «مکانی آرام» را کارگردانی می‌کند.  «امیلی بلانت» نیز در این پروژه به همراه دیگر هنرپیشگان حضور خواهند داشت.

علاوه بر امیلی بلانت دیگر هنرپیشگان فیلم اول همچون «نوا جوپ» و «ملیسِنت سایموندز» در حال مذاکره برای ایفای شخصیت‌های خود در فیلم دوم هستند.

این خبر را ابتدا کراسینسکی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد و نوشت: زمان بازگشت است… قسمت دوم فیلم «یک مکان آرام» در تاریخ ۲۰۲۰/۵/۱۵ آغاز خواهد شد.»

فیلم «یک مکان آرام» سال گذشته توانست در گیشه جهانی ۳۴۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. از آن پس این فیلم چندین جایزه را نیز از آن خود کرده است که از آن جمله می‌توان به «جایزه انجمن صنفی هنرپیشگان سینما» برای نقش مکمل امیلی بلانت اشاره کرد.

کراسینسکی فیلم‌نامه آن را با همکاری «برایان وودز» و «اسکات بِک» نوشت و این سه نفر در بخش بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد «انجمن صنفی نویسندگان آمریکا» شدند.

این فیلم همچنین در بخش تدوین صدا برای «اتان ون در راین» و «اریک آدال» نامزد اسکار شد.

این فیلم ترسناک داستان خانواده‌ای جدا افتاده را روایت می‌کند که در مخمصه هیولاهایی گیر افتاده‌اند که به صدا حساسیت دارند و باید در سکوت زندگی کنند و چنانچه صدایی به گوش برسد در خطر مرگ قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/