تولیدی » خبر دریافتی » دولت و مجلس » سیاسی » عکس یک
کد خبر : 213049
سه شنبه - 3 بهمن 1396 - 12:30

دولت مضایق کشور و مردم را لمس می‌کند / ۱۲۶ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی سال ۹۷

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، امروز (سه‌شنبه سوم بهمن) در جریان نشست خبری خود با اصحاب رسانه در ساختمان بهارستان، اظهار کرد: منابع دولت با شراکت بخش غیردولتی برای طرح‌های عمرانی، ۱۲۶ هزار میلیارد تومان برای سال آتی خواهد بود. وی تصریح کرد: تا الان کمیسیون تلفیق کمک‌های خوبی به […]

دولت مضایق کشور و مردم را لمس می‌کند / ۱۲۶ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی سال ۹۷

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، امروز (سه‌شنبه سوم بهمن) در جریان نشست خبری خود با اصحاب رسانه در ساختمان بهارستان، اظهار کرد: منابع دولت با شراکت بخش غیردولتی برای طرح‌های عمرانی، ۱۲۶ هزار میلیارد تومان برای سال آتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: تا الان کمیسیون تلفیق کمک‌های خوبی به دولت در امر بررسی لایحه بودجه ۹۷ داشته است و امیدواریم مجلس نیز برای انجام اصلاحات اقتصادی از دولت پشتیبانی کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه رای رئیس‌جمهور در انتخابات اردیبهشت ماه سال جاری در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه از آرای نمایندگان شریف آن‌ها بیشتر بود، گفت: دولت به سرمایه اجتماعی خود واقف است و حاضر نیست آبرویی که نزد مردم دارد را با اقدامات نادرست از بین ببرد.

نوبخت خاطرنشان کرد: ما مضایق کشور و مردم را لمس می‌کنیم و اگر در مواردی این مضایق وجود دارد بجای آن دولت می‌خواهد خدماتی را به مردم ارائه دهد.

خبر در حال تکمیل است…