سیاست خارجی » سیاسی
کد خبر : 800182
جمعه - 25 مرداد 1398 - 18:42

«دوشنبه» میزبان همایش منطقه‌ای کاهش اثرات بلایای طبیعی

همایش منطقه‌ای با موضوع کاهش خطرات و اثرات بلایای طبیعی ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) سال جاری در شهر «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان برگزار خواهد شد.

«دوشنبه» میزبان همایش منطقه‌ای کاهش اثرات بلایای طبیعی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در دوشنبه، همایش منطقه‌ای با موضوع کاهش خطرات و اثرات بلایای طبیعی ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) سال جاری در شهر «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان برگزار خواهد شد.

در این همایش همچنین چگونگی اجرای پروژه «تقویت سیستم مدیریت خطر در برابر بلایای طبیعی در تاجیکستان» که در چارچوب «برنامه سندای» جهت کاهش خطر حوادث برای سال های ۲۰۱۵ – ۲۰۳۰ دنبال می شود، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این همایش از سوی برنامه توسعه سازمان ملل متحد و با همکاری کمیته حوادث غیر مترقبه تاجیکستان و آژانس همکاری و توسعه برگزار می شود.

قرار است در این همایش «مامی میزوتوری» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در زمینه کاهش خطرات بلایای طبیعی، «آساکو اوکی» معاون دستیار دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس اداره برنامه توسعه سازمان ملل برای پاسخگویی به بحران و همچنین مسئولین وزارت خانه ها و سازمان های حوادث غیر مترقبه ایران، افغانستان، هند، قزاقستان، چین، قرقیزستان، مغولستان، پاکستان، ترکمنستان و ازبکستان و همچنین نمایندگان برنامه توسعه سازمان ملل متحد، سفارتخانه ها و سازمان های بین المللی حضور یابند.

انتهای پیام/