استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 839454
پنجشنبه - 4 مهر 1398 - 10:10

دوره آموزش زبان گفتگوی روان ویژه رانندگان تاکسی در قم اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از آموزش رایگان زبان انگلیسی و عربی به رانندگان تاکسی در قالب دوره آموزش زبان گفتگوی روان خبر داد.

دوره آموزش زبان گفتگوی روان ویژه رانندگان تاکسی در قم اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مرتضی عزتی با بیان لزوم توجه به آموزش رانندگان تاکسی در جذب توریسم به شهر قم، اظهار داشت: نخستین کسانی که در هنگام ورود زائر با آن مراوده و ارتباط دارد، رانندگان تاکسی هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تأکید بر ارائه خدمات مناسب به زائران و مسافران داخلی و خارجی افزود: برای ارائه خدمات مناسب و جذب توریسم، نیازمند آموزش‌های ویژه‌ای به رانندگان تاکسی به‌عنوان نخستین نمایندگان شهر قم در برخورد با زائران و مسافران هستیم.
عزتی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی با توجه به نیازسنجی‌های انجام داده و هماهنگی با دانشگاه علمی کاربردی، امسال برای نخستین بار برای دوره کاردانی حرفه‌ای تاکسیرانی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم دانشجو پذیرش کرده است.
وی از ارائه آموزش رایگان زبان عربی و انگلیسی برای نخستین بار برای رانندگان خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزشی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و با عنوان” گفت‌وگوی روان” در دو مرحله برای رانندگان ارائه می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: این دوره آموزشی با هدف تحقق شعار ” پیشگام در خدمات حمل‌ و نقل به مسافران” در مرحله نخست برای رانندگان تاکسی شاغل در هسته مرکزی برگزار شده و سپس برای تمام رانندگان داوطلب ارائه می‌شود.
عزتی در ادامه برنامه‌های آموزشی سازمان تاکسیرانی شهرداری قم را جامع اعلام و خاطرنشان کرد: آموزش مهارت‌ها و فرهنگ شهروندی، آموزش‌های مرتبط با مهارت‌های شخصی و کسب کار نیز برای رانندگان تاکسی برنامه‌ریزی‌شده است.