تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 304967
چهارشنبه - 2 خرداد 1397 - 10:04

دوربین دوگانه آیفون هک شد/ اپلیکیشن Apollo هیچ محدودیتی نمی شناسد!

دوربین دوگانه آیفون به تنهایی یک اتفاق جالب بود، اما آنچنان که باید و شاید ویژگی های خاصی را به دستگاه اضافه نمی کرد. اپلیکیشن Apollo با هک دوربین دوگانه آیفون، قابلیت های جذابی را در اختیار دارندگان آن می گذارد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می دانید که آیفون ۷ پلاس اولین محصولی نبود که از دوربین دوگانه در آن استفاده شد، اما زمانی که اپل دوربین دوگانه آیفون را رونمایی کرد، هجوم تولید کنندگان دیگر نیز به این شاخه آغاز شد. از سوی دیگر، پرچمداران جدید هواوی با دوربین سه گانه، تمرکز منابع خبری را از اپل برداشته و آن را به سمت خود معطوف کردند.

دوربین دوگانه آیفون که روی محصولاتی مانند ۷ پلاس، ۸ پلاس و آیفون X قرار گرفته، ­هنوز هم جزو بهترین گزینه های موجود در بازار به حساب می آید، اما تنها دو فاکتور مستقل را با خود به همراه دارد:

  • امکان زوم اپتیکال دو برابر
  • امکان عکاسی در حالت پرتره و ایجاد جلوه های نوری

اما شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند توانسته اند تا با اضافه کردن قابلیت های دیگر، دریچه های جدیدی را رو به دوربین دوگانه باز کنند. اما طرفداران اپل اصلا ناراحت نباشند، چرا که دوربین دوگانه آیفون به تازگی توسط یک اپلیکیشن هک شده و قادر است تا ویژگی های هیجان انگیزی را به آن اضافه کند.

این اپلیکیشن که Apollo نام دارد، در حال حاضر با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه نرم افزاری اپ استور قابل دانلود است. مطمئن باشید که این خرید، می تواند به عنوان یکی از بهترین خریدها برای شما به حساب بیاید.