استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 616105
شنبه - 29 دی 1397 - 18:15
معاون استاندار خراسان شمالی:

دهه فجر اولویت نخست برنامه‌ها است / لزوم حضور مدیران در کنار مردم

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با تأکید بر حضور مدیران در کنار مردم گفت: برنامه‌های دهه فجر اولویت نخست برنامه‌ها بوده و باید همه در آن مشارکت داشته باشند.

دهه فجر اولویت نخست برنامه‌ها است / لزوم حضور مدیران در کنار مردم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد ،ولی‌الله حیاتی صبح امروز در هشتمین نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن برای دیده نشدن و برگزار نشدن جشن‌های انقلاب اسلامی اقدامات فراوانی انجام داده و تلاش برای از بین بردن نظام از ریشه را داشته اما انقلاب امروز به درختی تنومند تبدیل‌شده است.

وی انقلاب اسلامی را در کنار آزادی خواهان و عدالت گستران جهان دانست و افزود: باید دستاوردهای نظام و انقلاب در این چهل سال برای مردم تشریح شود و بابیان خدمات انقلاب اهتمام ویژه‌ای در این عرصه از سوی مدیران انجام پذیرد.

معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار خراسان شمالی تلاش دشمن را در ایجاد فاصله میان مردم و حاکمیت ارزیابی کرد و گفت: دشمنان به دنبال تهی کردن قالب انقلاب از مردم بودند اما علی‌رغم فشارها و کاستی‌ها، مردم با این نظام و انقلاب عجین شده‌اند.

وی همچنین با تأکید بر برگزاری مردمی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اصل جشن‌های انقلاب برای مردم است و مدیران باید بدانند که اگر انقلاب نبود امروز مسئولیت‌ها هم در دست آنان نبود و باید تلاش حداکثری در برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر داشته باشند.

حیاتی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را امری ضروری دانست و ادامه داد: حرکت انقلاب از مساجد شروع‌شده و مسجد به‌عنوان پایگاه انقلاب باید رونق ویژه‌ای در ایام دهه فجر داشته باشد.

وی همچنین با تأکید بر برگزاری جشن‌های انقلاب در تمام نقاط استان و حتی روستاهای دورافتاده ادامه داد: این برنامه‌ها به‌صورت روال روزانه نیست بلکه باید اهتمام جدی مدیران در پی آن باشد و مهم‌ترین برنامه‌ها برای دستگاه‌های اجرایی ایام‌الله دهه فجر است.

معاون استاندار در انتها حضور مدیران در جمع مردم را ازجمله دیگر خواسته‌های خود از مسئولان بیان و تصریح کرد: دشمن امروز معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته و حضور صمیمانه مسئولان در کنار مردم باعث افزایش اعتماد مردمی به‌نظام خواهد شد.

گفتنی است در این نشست تعدادی از دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان مسئولان کمیته‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به بیان برنامه‌های خود در ایام‌الله دهه فجر پرداختند.

انتهای پیام/