احمد پیشکو » استانها » تولیدی » خبر پوششی » سیستان و بلوچستان
کد خبر : 534918
سه شنبه - 29 آبان 1397 - 11:36
برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان؛

دهمین دروازه قرآنی کشور در دلگان

شهردار گلمورتی از کلنگ زنی نخستین دروازه قرآنی در استان سیستان و بلوچستان و دهمین دروازه قرآنی کشور در دلگان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته وحدت و بسیج دروازه قرآنی در یکی از ورودی های شهر گلمورتی کلنگ زنی و احداث خواهد شد .

دهمین دروازه قرآنی کشور در دلگان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دینارزهی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان دلگان یک شهر ولایی و انقلابی و اغلب ساکنین این شهرستان انس خیلی خوبی با قرآن و اهل بیت دارند به همین خاطر تصمیم داریم اولین دروازه قرآنی استان و نهمین دروازه قرآنی را در کشور در دلگان را کلنگ زنی و احداث کنیم .

وی با قدردانی از همکاری ها و حمایتهای استاندار سیستان و بلوچستان، معاونت امور عمرانی و دفتر امور شهری و سازمان مدیریت برنامه ریزی و فرمانداری دلگان در راستای محقق شدن این پروژه شاخص افزود: برنامه های خیلی خوبی برای زیباسازی شهر گلمورتی در دستور کار داریم و به زودی شاهد این تغیرات در سطح شهر خواهیم بود .

شهردار گلمورتی همچنین از تهیه مستند ۸ ماهه فعالیتهای شهر گلمورتی خبر داد و اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده با یکی از مستند سازان، در صدد هستیم فعالیتهای ۸ماهه شهرداری گلمورتی را تهیه و به سمع و نظر اهالی شهر گلمورتی برسانیم تا شهروندان بیشتر در جریان فعالیتهای شهرداری گلمورتی قرار بگیرند .

وی گفت: مستند فعالیتهای شهرداری گلمورتی در سه بخش شامل اغاز اجرای طرح های عمرانی، درحین تهیه کارهای عمرانی و پایان طرح های انجام شده در دلگان تهیه و نشر داده خواهد شد.