نمایشگاه
کد خبر : 162971
سه شنبه - 11 مهر 1396 - 10:15

دهمین نمایشگاه ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی، ساختمانی و خدمات شهری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، در این دوره ۵۰ شرکت از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و کرمان در ۷۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی گرد هم آمده اند. در این نمایشگاه ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی، ساختمانی، خدمات شهری، خودرو دیزلی، قطعات و صنایع وابسته و […]

دهمین نمایشگاه ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی، ساختمانی و خدمات شهری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، در این دوره ۵۰ شرکت از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و کرمان در ۷۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی گرد هم آمده اند.

در این نمایشگاه ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی، ساختمانی، خدمات شهری، خودرو دیزلی، قطعات و صنایع وابسته و انواع بیل، لودر، بکهولودر، دامتراک، کامیون، کامیونت، اتوبوس، مینی بوس و لیفتراک و قطعات جانبی مانند لاستیک و زنجیر از برندهایی چون هیوندای، بوماگ، کوبلکو، شانتویی، اکس سی ام جی،SMR  ، هیتاچی، ماموت، بهمن دیزل، سیبا موتور، جک، داف،Siso ،  میتسوبیشی، مایان، ایران کاوه، سایپا، تیراژه ماشین، تیراژ دیزل، ماشین آلات ال جی، سنو پارس، EKP و HP.US عرضه و معرفی می شود. همچنین برند کوبلکو ژاپن و بوماگ آلمان که تاکنون نمایندگی ایرانی نداشته و به تازگی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده اند از طریق نمایندگان خود در این نمایشگاه حضور دارند.

علاقمندان و متخصصان می توانند این نمایشگاه را در ساعات بازدید ۱۵ تا ۲۱ مورد بازدید قرار دهند.