تولیدی » دهاقان » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 229900
پنجشنبه - 26 بهمن 1396 - 10:06

دهاقان یکی از مناطق کشور برای اجرای طرح تولید آب است

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی اصغر قاسمیان  اظهار کرد: امروزه در شهرستان باید نگاه ما به آب، مصرف آب و تولید آب عوض شود و برای این منظور باید پیگیری های لازم را انجام دهیم و پیگیری مسئله آب در شهرستان بسیار جدی است. فرماندار شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان دهاقان در سند […]

دهاقان یکی از مناطق کشور برای اجرای طرح تولید آب است
 به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی اصغر قاسمیان  اظهار کرد: امروزه در شهرستان باید نگاه ما به آب، مصرف آب و تولید آب عوض شود و برای این منظور باید پیگیری های لازم را انجام دهیم و پیگیری مسئله آب در شهرستان بسیار جدی است.

فرماندار شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان دهاقان در سند توسعه مشخص شده است، در این سند وضعیت آب منطقه و منابع آبی و بررسی آن بسیار ضروری قلمداد شده است.

وی تصریح کرد: تولید آب در کشور و طرح های مربوط به آن در کشور در حال اجراست و دهاقان نیز یکی از این مناطق برای اجرای طرح تولید آب است.

قاسمیان با اشاره به اینکه استفاده از ایده‌های همه شهروندان به منظور پیشرفت شهرستان امری مهم تلقی می‌شود افزود: ایجاد و جایگزین برخی از مشاغل در معیشت و اقتصاد کشور مسائل مهمی را در بر دارد که باید از آن استفاده شود و ما هم از آن استقبال می کنیم.

فرماندار شهرستان دهاقان اظهار کرد: برای جذب گردشگر در شهرستان جلساتی با مشاور گردشگری که بومی منطقه دهاقان است برگزار شد که این جلسات بمنظور استفاده از نخبگان شهری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۲۰۷/نصیری