اینترنت و شبکه » تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 555620
سه شنبه - 13 آذر 1397 - 17:37

دستیار صوتی گوگل بابانوئل می شود!

در بازه نزدیک به تعطیلات سال نوی میلادی و جشن کریسمس، گوگل یک به روز رسانی جذاب و مرتبط با دستیار صوتی هوشمند خود یعنی گوگل اسیتنت را ارائه کرده است و ترفندهایی را برای لذت بردن بیشتر خانواده در تعطیلات از این محصول به کار برده است.

دستیار صوتی گوگل بابانوئل می شود!

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در بازه نزدیک به تعطیلات سال نوی میلادی و جشن کریسمس، گوگل یک به روز رسانی جذاب و مرتبط با دستیار صوتی هوشمند خود یعنی گوگل اسیتنت را ارائه کرده است و ترفندهایی را برای لذت بردن بیشتر خانواده در تعطیلات از این محصول به کار برده است. ویژگی های زیادی در این آپدیت فعال شده است که می تواند هر کاربری را هیجان زده کند.

ویژگی جذاب دستیار صوتی گوگل

آخرین اپدیتی که برای کودکان ارائه شد، در ماه می بود که آنها به صحبت مودبانه تشویق می کرد. اکنون در ماه دسامبر و نزدیک به کریسمس یک ویژگی جذاب دیگر در گوگل اسیستنت ارائه شده که با کمک آن می توانید با بابانوئل تماس بگیرید و کودکان با او صحبت کنند. برای این کار تنها کافیست که بگویید: « Hey Google, Call Santa» .

هنگامی که این جمله گفته می شود، پس از شنیدن صدای زنگ تلفن، صدای عجیب و غریب اِلفی به نام Gumdrop را می شنویم که به شما می گوید “بابانوئل در حال ضبط یک آهنگ در استودیو بوده و اکنون سرش شلوغ است و پیامتان را به او می رسانم”.

به انتخاب آهنگ کنسرت کمک کنید!ویژگی جذاب دستیار صوتی گوگل

هنگامی که تماس به بابانوئل منتقل می شود، او از شما یک سری سوال های سرگرم کننده از شما می پرسد که به کنسرت کریسمس سالانه او به نام Elfstock کمک می کند. پاسخ های شما تعیین می کند که کدام آهنگ را برای اهنگ گروه elf ها انتخاب و نواخته می شود.

این آهنگها منحصر به فرد بوده و برخی از آنها جذاب می شوند. بنابراین تعجب نکنید اگر آهنگی که در انتها برای کودک شما انتخاب می شود، اهنگ Jingle Bells با ورژن موسیقی کانتری است، تعجب نکنید! چرا که این سلیقه کودک شما بوده و با توجه به پاسخ هایی که به بابانوئل داده برای او نواخته می شود.

قرار است ویژگی های خانواده پسند دیگری نیز تا تعطیلات به دست خانواده ها برسد و آنها را سرگرم کند. برای مثال قصه خوانی و داستان سرود کریسمس میکی موس نیز در این برنامه ها وجود دارد.

این ویژگی ها می تواند راه عالی برای سرگرم کردن و راضی نگهداشتن کودکان در تعطیلات باشد، آهنگها، پادکست ها و داستان سرایی هایی جذاب این دستیار صوتی در همان لحظه که کودکان در حال باز کردن هدیه ها خود هستند می تواند جذاب به نظر برسد. این ویژگی ها در همه اسپیکرهای هوشمند فعال می شوند و کودکان می توانند هر زمان که بخواهند با بابانوئل تماس برقرار کنند. همچنین آنها قادرند متن اهنگهای محبوب کریسمس را نیز همزمان با گوش دادن به آهنگ تماشا کنند.