استانها » البرز
کد خبر : 798576
چهارشنبه - 23 مرداد 1398 - 20:19

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۶۰ فقره سرقت در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: سارقان داخل خودرو که اقدام به ۶۰ فقره سرقت تجهیزات داخل خودروهای ۲۰۶ در مناطق مختلف کرج کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۶۰ فقره سرقت در کرج

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز  برخورد با جرائم به ویژه جرائم مربوط به سرقت های خرد را اولویت اصلی پلیس آگاهی دانست و گفت: این گونه پرونده ها در کمترین زمان تحت رسیدگی این پلیس قرار می گیرند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده سرقت از کلانتری ها به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت داخل خودرو در مناطق مختلف کرج  شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با بررسی پرونده های سرقت و مراجعه به بانک های اطلاعاتی سارقان سابقه دار، رد فردی که از سارقان سابقه دار و دارای سوابق کیفری متعدد بود، شناسایی و محرز شد که نامبرده با تشکیل یک باند دو نفره اقدام به سرقت داخل خودرو در مناطق مختلف کرج می کند و سپس اموال سرقتی را به یک مالخر می فروشند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: با تلاش کارآگاهان مخفیگاه سارق و مالخر شناسایی شد و متهمان طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن ها تعداد زیادی قطعات و لوازم داخل خودرو کشف شد.

نادربیگی مطرح کرد: متهمان در بازجویی های ماموران به ۶۰ فقره سرقت داخل خودرو ۲۰۶ در مناطق مختلف کرج  اعتراف و اذعان کردند که بخشی از اموال مسروقه را به مالخر فروخته و مابقی را در سایت های مجازی به فروش می رساندند؛ متهمان همراه با پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/