استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 556081
سه شنبه - 13 آذر 1397 - 17:14
فرمانده انتظامی شهرستان قم :

دستگیری سارقان سیم و کابل های برق قم و شهر کهک

فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به انهدام دو باند سرقت سیم و کابل های برق شهرهای قم و کهک، گفت: در این رابطه ۶ نفر دستگیر و ۱۵ فقره سرقت کشف شد.

دستگیری سارقان سیم و کابل های برق قم و شهر کهک

به گزارش پایگاه خبری ربیع،سرهنگ” مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در قم، ‌موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی کهک قرار گرفت.

به گفته وی، در ادامه با انجام اقدامات پلیسی، فردی سابقه دار و مجرم حرفه ای در زمینه سرقت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به کشف قیچی مخصوص بریدن کابل برق از متهم، افزود: وی در تحقیقات صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت اعتراف و اذعان کرد، شب ها پس از استعمال موادمخدر شیشه با پوشیدن لباس یکی از سازمان های خدماتی استان اقدام به سرقت کابل برق از نقاط مختلف استان قم کرده که در ادامه همدست وی و یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جعفریان در ادامه سخنان خود، با اشاره به انهدام یک باند سرقت سیم و کابل برق در شهر کهک، گفت: در این پرونده نیز ۳ نفر از سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس که اقدام به سرقت سیم و کابل برق می کردند شناسایی، دستگیر و در تحقیقات به ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.