تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 349238
پنجشنبه - 21 تیر 1397 - 13:13

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B5 در تاریخ ۱۸ جولای معرفی می شود

هواوی در تاریخ ۱۸ جولای از محصولات جدید خود رونمایی می کند. در این تاریخ با دستبند هوشمند هواوی TalkBand B5 ملاقات خواهیم کرد.

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B5 در تاریخ ۱۸ جولای معرفی می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در گذشته شایعات به معرفی همزمان گوشی هوشمند هواوی نوا ۳ و دستبند هوشمند هواوی TalkBand B5 در تاریخ ۱۸ جولای اشاره کرده بودند. اما امروز این شرکت چینی پیش از موعد مقرر اقدام به معرفی گوشی جدید خود کرد از طرفی هواوی در حساب رسمی خود در Weibo اعلام کرده که از این اسمارت فون به همراه دستبند هوشمند هواوی TalkBand B5 در تاریخ ۱۸ جولای رونمایی می کند.

مراسم هواوی در تاریخ ۱۸ جولای در شهر شنزن برگزار می شود. این برند در سال ۲۰۱۶ از دستبند هوشمند تاک بند B3 به صورت رسمی رونمایی کرده بود. این دستگاه دارای یک هدست بلوتوث و نمایشگر مونوکروم است. 

دستبند هوشمند هواوی تاک بند B5 مانند نسل گذشته خود به یک هدست بلوتوثی مجهز می شود. بر اساس اعلام هواوی کاربران می توانند از این هدست برای مکالمه استفاده کنند. در گذشته شاهد انتشار تصویری از این محصول توسط افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، ایوان بلس بودیم.

بر اساس این تصاویر دستبند هوشمند هواوی TalkBand B5 از یک نمایشگر OLED رنگی بهره می برد و فونت های مورد استفاده در آن در مقایسه با نسل قبلی بزرگتر است. نسخه طلایی رنگ این محصول به بند چرمی و نمونه نقره ای آن به دستبند فلزی مجهز می شود.

این احتمال وجود دارد که دستبند هوشمند جدید هواوی قادر به اندازه گیری ضربان قلب و میزان خواب کاربر باشد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی و قیمت این دستبند منتشر نشده است. با توجه به معرفی دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 3 با قیمت ۲۵ دلار، انتظار می رود محصول آینده هواوی نیز قیمت مشابهی داشته باشد.

هواوی در کنار این دستبند از گوشی هوشمند نوا ۳ نیز رونمایی خواهد کرد. این محصول از نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، ۶ گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد