ورزشی
کد خبر : 1045727
چهارشنبه - 11 مهر 1403 - 14:56

در یونایتد به سرم زد فوتبال را کنار بگذارم

دونی فن دبیک از روزهای سختش در منچستریونایتد و روزهای بهتری که در خیرونا دارد، حرف زد.

در یونایتد به سرم زد فوتبال را کنار بگذارم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از “ورزش سه”، هافبک هلندی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خیرونا و فاینورد در مونتیلیوی در کنار مربی خود میچل حاضر شد.
دونی فن دبیک پس از مصدومیت اوریول رومئو که تا دو ماه آینده از میادین دور خواهد بود، بار اصلی خط میانی خیرونا را بر دوش خواهد داشت و امشب برابر فاینورد رهبر خط میانی تیمش محسوب می شود.

بازیکن سابق آژاکس و منچستریونایتد اعتراف کرد که در سال های اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و به دلیل بازی های اندک، حتی به بازنشستگی هم فکر کرد.

فن دبیک که تابستان به خیرونا پیوسته است، گفت: «این یک مرحله جدید برای فوتبال من است. نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم چون الان احساس خوبی دارم. هر روز بهتر می شوم و تازه شروع کارم در خیروناست. می دانستم که در طول پیش فصل به فرم خوبم نزدیک خواهم شد و حالا آماده ام. این باشگاهی است که بهترین استقبال را از من کرد و مانند یک خانواده است. آنها یک برنامه خوب و یک پروژه محکم و با ثبات دارند.»

فن دبیک در مورد رویارویی با دشمن قدیمی اش، فاینورد، گفت: «من همیشه دوست دارم مقابل آنها بازی کنم. مدتی است که مقابل تیمی از هلند بازی نکرده ام و انگیزه خیلی بالایی دارم. آنها همیشه سعی می کنند بازی را برای حریف سخت کنند و امیدوارم برنده بازی ما باشیم.»

فن دبیک به روزهای حضورش در یونایتد نیز اشاره کرد: «بله، روزهای سختی بود و راستش به ترک فوتبال فکر کردم. اما خانواده و دوستان همیشه از من حمایت می کردند و مانع شدند. الان بیشتر از همیشه دوست دارم بازی کنم. من فوتبال را دوست دارم و به کارم ادامه می دهم تا به تیم کمک کنم.»