استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 750982
چهارشنبه - 5 تیر 1398 - 21:45

در سه‌ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۲ میلیون تردد ورودی در محورهای خراسان شمالی ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در سه‌ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۲ میلیون تردد ورودی و بیش از ۲ میلیون تردد خروجی در محورهای این استان به ثبت رسیده است.

در سه‌ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۲ میلیون تردد ورودی در محورهای خراسان شمالی ثبت شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در سه‌ماهه اول سال جاری، ۲ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۳۸۰ دستگاه خودرو به استان واردشده است که این رقم در مقایسه با مدت‌زمان مشابه سال گذشته ۴.۸ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۲ میلیون و ۱۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج‌شده که این رقم نیز در مقایسه با مدت‌زمان مشابه سال قبل ۴.۸ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات ۴۷ دستگاه تردد شمار نصب‌شده در جاده‌های استان، ۸۹.۳۱ درصد از خودروهای عبوری از استان در بهار سال جاری مربوط به وسایل نقلیه سبک و مابقی مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

وی اظهار داشت: بیشترین ترددها به ترتیب در محورهای شیروان- بجنورد و بالعکس، بجنورد – اسفراین و بالعکس ثبت‌شده است.

بدیعی مقدم افزود: کم ترددترین محورها در بهار امسال، مسیر جاجرم – سنخواست،جاجرم–امیرآباد،سنخواست–جاجرم و امیرآباد-جاجرم گزارش‌شده است.

وی گفت: محور چمن بید – جنگل گلستان (رباط قره بیل)، گرمه – میامی (بلعکس) و گرمه – چمن بید، بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در این ۳ ماه ساعت اوج تردد در ساعت ۱۱ تا ۱۲ به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/