مهندس وحید حیدریان با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت کسب نظرات شهروندان عزیز، به عنوان مهمترین کاربران و استفاده کنندگان از خدمات شهرداری، سازمان فاوا اقدام به راه اندازی سامانه نظر سنجی استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری اصفهان نموده است. وی اضافه کرد: این نظر سنجی هم اکنون از طریق آدرس اینترنتی http:// ICT.Isfahan.ir قابل دسترس می‌باشد و از شهروندان گرامی تقاضا می‌گردد با اعلام نظرات خود در این سامانه، شهرداری اصفهان را در جهت افزایش کارایی خدمات الکترونیکی، یاری رسانند. وی با اشاره به خدمات ارائه شده در پرتال شهرداری اصفهان تصریح کرد: درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان حاوی خدمات قابل توجهی می‌باشد که از طریق آدرس Eservice.isfahan.ir در دسترس مردم قرار گرفته است. مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان استفاده از این خدمات را باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شهروندان دانست و ادامه داد: علاوه بر آن کاهش هزینه‌های جاری شهرداری و شهر از دیگر مزایای استفاده از این خدمات می‌باشد. وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس به کارگیری سامانه‌های ارتباطی مردم با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت سهولت ارتباط و انتقال مشکلات و پیشنهادهای اجرایی شهروندان شامل: شماره تلفن ۳۶۱۳۷، پیام کوتاه با شماره ۳۰۰۰۱۳۷۱۰۰، رایانامه به آدرس CRM@ict.isfahan.ir و آدرس اینترنتی Eservice.isfahan.ir راه اندازی شده و در اختیار عموم قرا رگرفته است. وی با اشاره به افزایش استفاده از اینترنت توسط شهروندان، این موضوع رافرصت مناسبی برای افزایش خدمات رسانی به مردم عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به ضرورت افزایش اطمینان در استفاده از خدمات الکترونیکی و رسیدگی به مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان، همچنین به منظور توسعه سرویس‌ها در جهت نیازمندی‌های اعلام شده توسط خود مردم، شرکت در این نظر سنجی دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد. مهندس حیدریان یاد آور شد: این سازمان به منظور ساده نمودن ارتباط شهروندان،‌ فرم‌های الکترونیکی نظرسنجی کیفیت خدمات ارائه شده را آماده و در آدرس‌های Eservice.isfahan.ir‌ و ICT.Isfahan.ir قرار داده است. مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد تا همشهریان محترم با شرکت در این نظرسنجی و تکمیل فرم‌های مربوطه این سازمان را در توسعه و افزایش کیفیت مورد انتظار خدمات یاری رسانند.