استانها » اصفهان » تولیدی » خبر دریافتی
کد خبر : 420048
شنبه - 10 شهریور 1397 - 17:15

درخشش شناگران نونهال استان اصفهان در مسابقات شنای زیر ۱۰ سال کشور

پنجمین دوره جشنواره سراسری شنا پسران زیر ۱۰ سال کشور به میزبانی استان زنجان و با حضور قدرتمند نونهالان باشگاه کارگران استان اصفهان برگزار گردید.

درخشش شناگران نونهال استان اصفهان در مسابقات شنای زیر ۱۰ سال کشور

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی هیآت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان، پنجمین دوره جشنواره سراسری شنا پسران زیر ۱۰ سال کشور به میزبانی استان زنجان و با حضور قدرتمند نونهالان باشگاه کارگران استان اصفهان برگزار گردید.

پنجمین  جشنواره شنای پسران زیر ۱۰ سال کشور  گرامیداشت عید سعید قربان با حضور ۴۱ تیم از سراسر کشور  به میزبانی استان زنجان با حضور باشگاه کارگران استان اصفهان روزهای چهارشنبه مورخه ۹۷/۰۵/۳۱ لغایت جمعه مورخه ۹۷/۰۶/۰۲ به میزبانی استان زنجان برگزار گردید.

آینده سازان شنای کارگران استان اصفهان در این مسابقات آقایان محمد رضا احمدی، پارسا صیام پور، پارسا رستمی ، علی جعفری ، حسام معنوی، علی اصغر کشاورزیان ، برنا نقیه، محمد امین ملا احمدی ، پارسا رسولی و ماهان یزدانی به مربیگری برادران دادفر قهرمانان شنای کشور و سرپرستی جناب آقای شفیعی مسئول محترم استخر کارگران استان اصفهان شرکت داشته و در رشته های ۲۰۰ متر کرال سینه، ۵۰ متر قورباغه، ۴×۵۰ پروانه تیمی، ۱۰۰ متر مختلط انفرادی ، ۱۰۰ متر قورباغه، ۵۰ متر کرال سینه، ۵۰×۴متر قورباغه تیمی ۴×۲۵ متر پای دلفین، ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، ۱۰۰ متر پروانه، ۱۰۰ متر کرال سینه، ۴×۵۰ متر مختلط انفرادی، ۵۰ متر کرال پشت و ۶×۵۰  کرال سینه ببه صورت تیمی و انفرادی با یکدیگر یه رقابت پرداختند و در پایان با کسب مدالهای طلا، نقره و برنز در رشته های
کسب مقام سوم تیمی پای دلفین توسط شناگران باشگاه کارگران اصفهان

مقام اول علی اصغر کشاورزیان در ماده های ۵۰و۱۰۰کرال پشت
کسب مقام دوم۲۰۰متر مختلط انفرادی
کسب مقام دوم ۱۰۰متر مختلط انفرادی
کسب مقام سوم ۵۰ متر پروانه
کسب مقام سوم ۱۰۰متر پروانه
کسب مقام ششم تیمی دربین چهل تیم شرکت کننده در ماده ۶*۵۰تیمی اآزاد (کرال سینه)

اهدا تندیس قهرمانان باشگاه کارگران اصفهان توسط جناب آقای حمید اسکتدریون ریاست محترم کمیته فنی شنا فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای شیرانی رییس محترم هیآت و اداره امور ورزش کارگران استان ضمن تبریک  به مناسبت موفقیتهای استانی و کشوری انجمن شنای کارگران استان اصفهان  در خصوص اهمیت ورزش اظهار داشت: امروزه اهمیت ورزش بر کسی پوشیده نیست و کمتر کسی است که به تاثیر ورزش بر سلامت جسم و روح خود و اجتماع آگاهی نداشته باشد.

ورزش از جمله مقوله‌هایی است که در تمامی ادیان، مکاتب و جوامع جایگاه ویژه ای دارد و توصیه‌هایی از جانب اندیشمندان و متفکرین درباره اهمیت ورزش بیان شده است، هر چند که نوع نگاه آنها به ورزش متفاوت است. اما در این بین توجه ویژه به ورزش از دوران کودکی دارای اهمیتی است که نمی‌توان از کنار آن به سادگی عبور کرد.

رشد کودک در صورت همراه شدن با ورزش می‌تواند متوازن صورت گیرد و دیگر شاهد فقر حرکتی و یا کوتاهی و نقص اندام در کودکان نخواهیم بود.

در بین این ورزش‌ها ورزش شنا از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرمایند: «به فرزندان خود تیراندازی و شنا بیاموزید.» این حدیث بیانگر اهمیتی است که اسلام و رهبران دینی برای ورزش و سلامتی جسم و روان مسلمانان قائل هستند.

این دستور همانند بسیاری از دستورات دینی تمامی افراد اعم از دختر و پسر را شامل می‌شود و علت تاکید بر این ورزش در آن بود که ورزش شنا در کنار تیراندازی و سوارکاری از جمله ورزش‌هایی بودند که مسلمانان می‌توانستند در مواقع لزوم از آن‌ها برای دفاع کردن از خود استفاده کنند.

استعدادیابی در ورزش امروز به یک امر بدیهی در دنیا تبدیل شده است و مدیران موفق ورزشی بیشتر از کسب قهرمانی در اندیشه استعدادیابی و حفظ این قهرمانی‌ها در سال‌های آینده هستند و این امر تنها با شناسایی استعدادها و میدان دادن به آن‌ها صورت می‌پذیرد