استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 787930
یکشنبه - 13 مرداد 1398 - 13:01

درخشش دانش آموزان اسفراینی در کشور / از دادرس تا معارف قرآن

دانش آموزان اسفراینی طی روزهای گذشته توانستند ۳ عنوان کشوری در مسابقات دانش‌آموزی دادرس و همچنین یک عنوان در مسابقات ملی قرآن و معارف دانش‌آموزی کسب کنند.

درخشش دانش آموزان اسفراینی در کشور / از دادرس تا معارف قرآن

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین،  دانش آموزان اسفراینی طی روزهای گذشته توانستند ۳ عنوان کشوری در مسابقات دانش آموزی دادرس و همچنین یک عنوان در مسابقات ملی قرآن و معارف دانش آموزی کسب کنند.

احمدرضا حسن‌زاده از درخشش دانش‌آموز اسفراینی در رقابت‌های ملی قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان کشور به میزبانی مشهد مقدس خبر داد و افزود: سید مهدی شمس‌الدینی دانش‌آموز دبیرستان متوسطه دوم علوم و معارف اسلامی صدرای این شهرستان توانست در رقابت‌های ملی قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان کشور، رتبه دوم را در رشته اذان در میان دانش‌آموزانی از استان‌های سراسر کشور به خود اختصاص دهد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش اسفراین از تصاحب ۳ عنوان کشوری توسط تیم “دادرس” دانش‌آموزی در رقابت‌های ملی هفتمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده در روزهای سخت (دادرس) خبر داد و گفت: تیم دادرس دانش آموزان اسفراینی که به نمایندگی از خراسان شمالی در مسابقات دادرس حضور یافته، توانستند عنوان نخست کشوری در آیتم پرتاب طناب، رتبه دوم کشوری در آیتم CPR و رتبه سوم کشوری در آیتم حمل آب را در این رقابت‌های ملی کسب کنند.

گفتنی اس شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام/