پیشخوان » تولیدی » دامون رشیدزاده » فوتبال و فوتسال » ورزشی
کد خبر : 793817
شنبه - 19 مرداد 1398 - 11:52
مهم‌ترین دیدارهای نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال

دربی زودهنگام لیگ نوزدهم

هر چند هنوز مشخص نشده که دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران چه زمانی آغاز خواهد شد اما با انجام قرعه‌کشی حالا می‌دانیم که در نیم‌فصل اول شاهد چه دیدارهایی خواهیم بود.

دربی زودهنگام لیگ نوزدهم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، هر چند هنوز مشخص نشده که دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران چه زمانی آغاز خواهد شد اما با انجام قرعه‌کشی حالا می‌دانیم که در نیم‌فصل اول شاهد چه دیدارهایی خواهیم بود. بسیاری از علاقمندان به فوتبال در کشورمان به غیر از دربی از همین حالا منتظر دیدار تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس در مصاف با تراکتور و یا پرسپولیس و سپاهان هستند. این دیدارهای فراتر از سه امتیاز مرسوم جدالی حیثیتی برای بسیاری از طرفداران این تیم‌هاست و پیروزی در آن می‌تواند حداقل تا زمان فرا رسیدن دیدار برگشت جدال کری خوانی را به نفع طرفداران تیم پیروز کند.

در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به مهمترین دیدارهای نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران.

هفته اول: به‌غیر از جذابیت رونمایی از دو تیم استقلال و پرسپولیس که مطمئناً بسیاری از علاقه مندان به این دو تیم را منتظر گذاشته است جدال دو تیم ذوب آهن و سایپا و فولاد و صنعت نفت هم می‌تواند بسیار دیدنی باشد.

هفته دوم: تراکتور در تبریز میزبان پرسپولیس است و در آزادی استقلال به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. دو بازی‌ای که هرکدام از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

هفته سوم: علاوه بر جذابیت‌هایی که همواره هفته ماقبل دربی وجود داشته است دو دیدار ذوب آهن، تراکتور و فولاد، سپاهان هم همواره فارغ از حساسیت‌های جدولی بسیار جذاب خواهد بود.

هفته چهارم: گل سرسبد لیگ برتر یا همان دربی شهر تهران تمام نگاه‌ها را به خود معطوف خواهد کرد.

هفته پنجم: الکلاسیکو ایرانی با دیدار پرسپولیس و سپاهان و همچنین مصاف شاگردان علی منصور در برابر استقلال؛ دیگر حرفی برای گفتن نمی‌گذارد.

هفته ششم: دربی اصفهان و همچنین مچ اندازی یحیی و کالدرون در ورزشگاه زیبای امام رضا دو دیدار دیدنی را رقم خواهد زد.

هفته هفتم: ذوب آهن، پدیده مصاف دو مربی جوان و خوش‌فکر ایرانی در کلاس نودی‌ها و همچنین دیدار کلاسیک سایپا و استقلال از مهمترین دیدارهای این هفته است.

هفته هشتم: دیدار سپاهان و سایپا و همچنین رویارویی جواد نکونام در برابر نساجی در قالب دیدار فولاد خوزستان و نساجی مازندران گل سر سبد این هفته است.

هفته نهم: در این هفته تراکتور در تبریز میزبان استقلال است که این دیدار در اواسط نیم‌فصل می‌تواند بسیار تعیین‌کننده باشد ضمن اینکه جدال دو مربی تازه به خدمت گرفته شده و صاحب سبک این دو تیم هم بر زیبایی‌های این دیدار اضافه خواهد کرد.

هفته دهم: سپاهان در اصفهان میزبان تراکتور است و پرسپولیس در آزادی از فولادی‌ها میزبانی می‌کند که هردوی این بازی‌ها فارغ از جایگاه دو تیم در جدول، حساسیت‌های خودش را خواهد داشت.

هفته یازدهم: تراکتور، شهر خودرو و همچنین ذوب آهن و فولاد دو بازی حساس این هفته را رقم خواهند زد.

هفته دوازدهم: الکلاسیکو شماره دو فوتبال ایران با دیدار سپاهان و استقلال وقتی جذاب‌تر خواهد بود که یک‌طرف آن امیر قلعه نویی حضور داشته باشد. مصاف او و استراماچونی خالی از لطف نخواهد بود. دیدار سنتی پرسپولیس و نساجی هم از بازی‌های خوب این هفته به شمار می‌رود.

هفته سیزدهم: ذوب آهن، پرسپولیس این بار بدون برانکو و همچنین جدال انتقامی پدیده و استقلال که فصل پیش باعث برکناری سرمربی آلمانی استقلال شد از بازی‌های مهم این هفته است.

هفته چهاردهم: دربی شهر تبریز به میزبانی ماشین‌سازی و قرار گرفتن رسول در برابر تیم سابقش، همچنین دیدار شهرخوردو و سپاهان که در فصل گذشته یکی از زیباترین بازی‌های فصل را به نمایش گذاشتند از بازی‌های دیدنی این فصل خواهد بود. ضمن اینکه کل کل آبادانی ها و بوشهری‌ها در این هفته با دیدار شاهین و صنعت نفت دو تیم محبوب جنوب ایران به اوج خودش می‌رسد.

هفته پانزدهم: تراکتور در تبریز میزبان فولاد خواهد بود و دیدار دو تیم سایپا و پرسپولیس که به دلیل برتری سایپا مقابل پرسپولیس در پیش فصل می‌تواند جنبه انتقامی برای شاگردان کالدرون داشته باشد از بازی‌های حساس این هفته است.