استانها » البرز
کد خبر : 760884
یکشنبه - 16 تیر 1398 - 17:53

دانش آموزان البرزی در مسابقات اسکواش کشور خوش درخشیدند

رئیس هیأت اسکواش استان البرز خبر داد: دو تن از ورزشکاران البرزی در مسابقات دانش آموزی قهرمانی کشور در زنجان موفق به کسب حکم قهرمانی شدند.

دانش آموزان البرزی در مسابقات اسکواش کشور خوش درخشیدند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سروش خندان دل، رئیس هیأت اسکواش استان البرز، گفت: مسابقات دانش آموزی قهرمانی کشور در رده های سنی کمتر از ۹ و ۱۱ سال به میزبانی زنجان برگزار شد و بازیکن ملی پوش البرزی در جدول پلیت به مقام نخست دست یافت.

رئیس هیأت اسکواش استان البرز بیان کرد: در این رقابت ها که با حضور هفت نفر از ورزشکاران دختر و پسر برگزار شد در بخش پسران، ایلیا شیخ محمدی بازیکن ملی پوش البرزی موفق شد در جدول پلیت به مقام نخست دست یابد و همچنین مسیحا زندیه با یک پله صعود نسبت به سال گذشته خود توانست مقام نهم کشور را به خود اختصاص دهد.

خندان دل عنوان کرد: در بخش دختران نیز آنیتا دهستانی موفق شد قهرمان پلیت مسابقات کشوری اسکواش در رده سنی کمتر از ۹ سال شود و حکم قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: در حاشیه این مسابقات، جشنواره ای با عنوان مهارت های بازیکنان کمتر از ۹ و ۱۱ سال برگزار شد که شامل مهارت ضربات مختلف دراز و نشست، پرتاب توپ و پرش بود و در پایان این جشنواره از تمامی بازیکنان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/م/۱۱۰۴/س/