ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 815125
شنبه - 9 شهریور 1398 - 13:59
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان پژوهشگر برجسته شد

دانشجو دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به عنوان “پژوهشگر برجسته” شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دانشجو دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به عنوان “پژوهشگر برجسته” شناخته شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، معاون آموزشی دانشگاه گفت: حکیمه زمانی بادی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست با کسب امتیاز ۵۵/۱۰۲ توانست عنوان پژوهشگر برجسته و استعداد درخشان را در سال ۱۳۹۸ کسب کند.

دکتر عباس تقوی اردکانی افزود: دانشجوی پژوهشگر برجسته طبق دستورالعمل اجرایی نحوه امتیازدهی به فعالیت های تحقیقاتی دانشجویان پژوهشگر موضوع بند”ک” ماده ۲ آئین نامه تسهیلات آموزشی،پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان  انتخاب می شود.

وی، با بیان اینکه تاکنون هشت نفر از دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه موفق به کسب رتبه پژوهشگر برجسته شده اند، علاقه مندی دانشجویان به امور پژوهشی و آشنایی با آیین نامه های موجود را نتیجه تعامل روز افزون دو معاونت آموزشی و تحقیقات و فناوری دانست.

وی، این موفقیت ارزنده را به این دانشجوی استعداد درخشان، کلیه اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تبریک و تهنیت گفت و کسب توفیقات روز افزون برای دانشجویان را آرزومند شد.

کسب رتبه یک آزمون سراسری کارشناسی ارشد توسط دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

ریحانه ملاحسینی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان رتبه یک رشته علوم تغذیه آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال  ۱۳۹۸ را کسب کرد.

مدیر گروه تغذیه دانشگاه گفت: این نوع موفقیت ها در سایه ایمان به خدا، تلاش و پشتکار و خودباوری و دعای خیر والدین به دست می آید.

دکتر محسن تقی زاده، این موفقیت را به خانم ملاحسینی تبریک گفت و آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان کرد.