استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 881971
سه شنبه - 21 آبان 1398 - 21:07

دانشجویان خراسان رضوی فاتح مسابقات مناظرات شرق کشور شدند

تیم «در سنگر آزادی» از استان خراسان رضوی توانستند مقام نخست مسابقات منطقه‌ای مناظرات دانشجویی در شرق کشور به میزبانی بجنورد را کسب کنند.

دانشجویان خراسان رضوی فاتح مسابقات مناظرات شرق کشور شدند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، مرحله منطقه‌ای مسابقات مناظره دانشجویان ایران که به میزبانی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی برگزار شد، دوشنبه ۲۰ آبان به‌کار خود پایان داد.

در این مرحله دو تیم «هدف» از استان یزد با موضع موافق و تیم «در سنگر آزادی» از خراسان رضوی با موضع مخالف با گزاره «سیاست خارجی در مقابل فشار و تهاجم حداکثری آمریکا موفق بوده است» رقابت کردند که تیم «در سنگر آزادی» اول و تیم «هدف» دوم شد.

تیم‌های برگزیده به مرحله کشوری مسابقات که آذرماه ۹۸ در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند. جلیل مسعودی فر، جواد اصغری راد، محمد خرمی، مریم رحمانی و ابوالقاسم کریمی از اعضای هیات داوران این مسابقات بودند.

مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به میزبانی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی و با مشارکت دانشگاه‌ها و نهادهای استان با حضور استان‌های قم، یزد، کرمان، سمنان، مازندران، گیلان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

این رقابت‌ها از ۱۸ تا ۲۰ آبان ماه ۹۸ در دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان شمالی، دانشگاه بجنورد و دانشگاه کوثر برگزار شد.

انتهای پیام/