نمایشگاه
کد خبر : 162962
چهارشنبه - 12 مهر 1396 - 13:03

خواب سرمایه در پروژه نمایشگاه بزرگ، زیان بزرگی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان گفت: نیاز است هر چه زودتر تأمین اعتبار برای پایان یافتن پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان صورت گیرد تا ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده در این پروژه، به نتیجه لازم […]

خواب سرمایه در پروژه نمایشگاه بزرگ، زیان بزرگی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان گفت: نیاز است هر چه زودتر تأمین اعتبار برای پایان یافتن پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان صورت گیرد تا ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده در این پروژه، به نتیجه لازم برسد.

به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، نصیر ملت با تأکید بر این که خواب این میزان سرمایه، از نگاه مدیریتی و مهندسی مالی به ضرر سرمایه گذاران و شهر اصفهان است، افزود: آن چه که امروز به همراه سایر اعضای کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری دوره پنجم شورای شهر اصفهان در بازدید از فعالیت های عمرانی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان شاهد بودیم، نشان از تلاش و همت ستودنی مدیریت شرکت نمایشگاه ­ها دارد و امیدواریم هرچه سریع تر تأمین اعتبار لازم انجام شده و نمایشگاه بزرگ اصفهان به مرحله بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: بدون شک فعال سازی و شروع به کار این پروژه می تواند در رونق صنعتی و رشد و توسعه اصفهان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی مؤثر واقع شود.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: رشد و توسعه در هر کشوری مستلزم تجمیع امکانات و زیربناهای توسعه ای است و به طور قطع نمایشگاه به عنوان یک ابزار و زیرساخت مهم برای معرفی فعالان اقتصادی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی در هر کشور می تواند پل ارتباطی بین مردم و فعالان و صنعتگران اقتصادی باشد.

وی تأکید کرد: با وجود اینکه شهر و استان اصفهان در سطح کشور به عنوان قطب و منطقه صنعتی شناخته شده متأسفانه هنوز نتوانسته ایم جایگاه و فضایی درخور، برای ارایه توانمندی های اصفهان به مخاطبان ایجاد کنیم.

این عضو شورای شهر ادامه داد: نمایشگاه اصفهان سال های زیادی است که در شرایط نامناسب فیزیکی به فعالیت خود ادامه داده اما امروزه با توجه به اهمیت ارایه توانمندی ها با نگاهی متفاوت و جدید، نیاز به وجود مرکز نمایشگاه بزرگ اصفهان به شدت احساس می شود. وی ضمن تشکر از مدیریت شرکت نمایشگاه اصفهان و همه افرادی که در سال های گذشته در زمینه تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرای این پروژه تلاش کرده اند، ابراز امیدواری کرد: این پروژه همچنان پر قوت، پرتوان و با نگاهی متفاوت و منطبق بر نیازهای شهر اصفهان ادامه یابد.

به گفته وی آنچه که مسلم است شورای دوره پنجم با اعتقاد بر فعالیت های زیربنایی و کمک به توسعه زیرساخت های رشد و پیشرفت شهر تأکید ویژه ای بر پروژه های این چنینی دارد و تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط نمایشگاه به کار خواهد گرفت.

رییس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظار می رود فضای جدید نمایشگاه بزرگ مطابق با استانداردهای بین المللی و بر اساس امکان سنجی و نیازسنجی شهر اصفهان و توسعه ای که شایسته شهر اصفهان است، شکل گیرد.