تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 304060
سه شنبه - 1 خرداد 1397 - 21:42

خنک کننده مایع DeepCool Maelstrom 240 RGB معرفی شد؛ ساده و زیبا

DeepCool یک خنک کننده مایع جدید از سری Maelstrom معرفی کرد. همان‌طور که از نام آن پیداست، Maelstrom 240 RGB از نورپردازی RGB برخوردار است.

خنک کننده مایع DeepCool Maelstrom 240 RGB معرفی شد؛ ساده و زیبا

به گزارش پایگاه خبری ربیع،DeepCool یک خنک کننده مایع جدید از سری Maelstrom معرفی کرد. همان‌طور که از نام آن پیداست، Maelstrom 240 RGB از نورپردازی RGB برخوردار است.

این خنک کننده جدید دارای یک جفت فن ۱۲۰ میلی متری با نورپردازی RGB LED است که به هدرهای ۴ پینی RGB LED مادربردها وصل می‌شود و می‌توان نورپردازی آن را کنترل کرد. دست کم مادربردهای ایسوس، ازارک، MSI  و گیگابایت از این فن‌ها پشتیبانی می‌کنند.

سایر ویژگی‌های این خنک کننده مشابه مدل غیر RGB است و از همان طراحی سری اصلی Maelstrom بهره می‌برد. سرعت فن بکار رفته در این کولرها حداقل ۵۰۰ دور در دقیقه (با تلرانس ±۲۰۰) و بیشینه سرعت آنها ۱۸۰۰ دور در دقیقه (با تلرانس ±۱۰%) ذکر شده و آلودگی صوتی آنها بسته به سرعت چرخش حداقل ۱۷.۸dBA  و حداکثر ۳۰dBA اندازه گیری شده است. این فن‌ها حداکثر قادر به جابجایی حجم هوا معادل ۶۹.۳۴CFM هستند.

خنک کننده مایع ۱۴۰ میلی متری Maelstrom 240 RGB از سوکت های LGA 2066 ،LGA2011(v3) ،LGA115x ،AM4 ،+AM3 و +FM2  پشتیبانی می‌کند.