استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 742004
یکشنبه - 26 خرداد 1398 - 16:03

خراسان شمالی میزبان شهدای گمنام می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی از تشییع و به خاک‌سپاری تعدادی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در این استان خبر داد.

خراسان شمالی میزبان شهدای گمنام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، احیا محمد امیری با اعلام خبر تشییع شهدای گمنام در خراسان شمالی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده و همزمان با سالروز شهادت امام صادق، ۹ استان کشور میزبان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهند بود.

وی با تشریح جزییات تشییع این شهدای گمنام در استان گفت: ازجمله مکان‌های موردتوجه و مهم در تشییع شهید گمنام، دانشگاه بجنورد بود که پس از سالیان متمادی، این دانشگاه میزبان شهید گمنام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی همچنین ۳ مکان دیگر را برای تشییع شهدای گمنام در استان نام برد و افزود: شهر شوقان و در محل پارک چشمه این شهر در شهرستان جاجرم، دهکده مقاومت بسیج بجنورد و همچنین باغ‌موزه دفاع مقدس خراسان شمالی محل‌های تشییع شهدای گمنام در استان است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد شهدای در نظر گرفته‌شده برای استان گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوان حداکثر شهدای گمنام را برای این محل‌ها دریافت کنیم که طی روزهای آینده جزییات آن مشخص می‌شود.

امیری در پایان از تمام مردم مسلمان و مؤمن خراسان شمالی به‌خصوص در شهرستان‌های بجنورد و جاجرم درخواست کرد تا همچون گذشته، استقبالی باشکوه را برای این شهدای گمنام رقم بزنند.

انتهای پیام/ر